DIY – Ny fruktskål av gammel hekleduk

De siste dagene har jeg boblet over av kreative ideer igjen og det er så utrolig gøy.

Som jeg har skrevet litt om tidligere har jeg lekt meg med TEKSTILFARGE og denne duken har også fått ny farge.

Men i tilegg til at den har fått ny farge har jeg tryllet frem en flott skål av den gamle duken.

Fremgangsmåten finner du HER

Høstens herlige farger har intatt hjemmet vårt, men jeg er ikke ferdig enda,

for nå skal jeg henge opp “nye” gardiner.

 Tusen takk til alle dere som er innom bloggen min og legger igjen hyggelige kommentarer!

Jeg setter så utrolig pris på dem alle!

Med ønske om en herlig dag til deg fra Engla 

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 


#DIY

#interiør

#oppskrift
26 kommentarer

Siste innlegg