Gammel kjøkkenvekt

I går var lykkeliten og jeg på vår ukentlige tur innom bruktbutikken.

Lykkeliten liker så godt de eldre damene som jobber der og enda bedre liker han vaflene de lager.

Da vaffelen var servert og lykkeliten spiste ivrig benyttet jeg sjansen til å ta meg en titt, selv om jeg ikke skulle ha noe…

men, JEG FANT, JEG FANT …

denne flotte kjøkkenvekten og den kunne jeg jo selvfølgelig ikke la stå der og støve ned…

Etter en real omgang med vaskekluten ble den litt av ett blikkfang på kjøkkenet synes jeg.

Dette er faktisk den andre vekten jeg har kjøpt på bruktbutikken.

Den første, som er en personvekt kan du se og lese om  her.

I likhet med den andre vekten er jeg usikker på om denne kjøkkenvekten er ny eller gammel.

Hva tror du?

 

Med ønske om en herlig kveld til deg fra Engla♥

 

#interiør
22 kommentarer
    1. Jeg har en nesten lik, men den er kjøpt ny. Den er superfin når jeg baker og veldig pen å se på :-)))
      Har den fremme på en hylle på kjøkkene, må ikke gjemme slike vakre ting i skapene.
      Har fått noen morsomme ting av en gammel nabo som skal flytte som jeg skal pusse opp. Gleder meg til å sette farge på dem 🙂
      Ha en strålende kveld fineste du <3
      Klemklem

    2. Det er noe VED den som gjør at jeg tror den er ny 🙂 fin. Minner meg om eldre tider.. Så spiller ingen rolle egentlig hva den EGENTLIG er 😀 Du gjorde nok et kupp der, og koselig å gå på bruktbutikk, mens Lykkeliten spiser vafler 🙂 Klemmestortorsdagsklem <3

    3. ibelieveinangels: Tusen takk <3
      Ja den er kjempefin og virker ihverfall akurat som den skal og da spiller det jo igrunn ingen rolle om den er ny eller gammel 🙂

    4. Fru Stussli: Helt enig med deg, sånne ting må få sin plass utenfor skapet <3
      Så koselig at du har fått noen oppussingsprosjekter av naboen da 🙂
      Det blir spennende å se hva du finner på 🙂

      Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en riktig god natt fineste Bente <3

    5. fruensvilje: Tusen takk <3
      Den virker ihverfall som den skal og i tilegg er den ett flott blikkfang, så da spiller det igrunn ingen rolle om den er ny eller gammel 🙂

    6. frodith: Ja bruktbutikken er stas 😉
      Må ta deg en tur innom der du også når du er i disse trakter.
      Damene som jobber der er så søte og gode og lykkeliten har jo sjarmert dem i senk <3
      Jeg er enig med deg i at vekten ser veldig ny ut, men på en annen side gammel, hmmm, jaja det er jo ikke så viktig heller, men hadde bare vært litt gøy å vite 🙂

      Go´klem til deg fra meg

    7. ladyaugust: Tusen takk <3
      Ja jeg er veldig enig, så nå er den digitale skøvet godt inn i skapet 🙂
      Ha en fortsatt fin kveld og en riktig god natt fineste <3
      Nattaklem til deg fra meg

    8. Christine Mysen: Ja denne var jeg kjempeheldig med 🙂
      Noen ganger er det nesten sånn at det bare står og venter på en liksom, hihi
      Har du bilder av din på bloggen?

    9. Christine Mysen: Okidoki, da må jeg følge med da, så kanskje den kommer etterhvert 🙂

      Ha en fortsatt fin fredag og kos deg med bloggingen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg