Bruktfunn – badevekt, men er den ny eller gammel?

Jada…bruktbutikken igjen 🙂

Lykkeliten har fått vaffel der en gang og det husker han veeeeldig godt, så i dag gikk vi innom så han skulle få en vaffel.

Mens de eldre damene underhold han måtte jo jeg ta en titt og langt bak, innunderunder…der fant jeg denne 🙂

Utrolig stilig syntes jeg!

Stemmer gjør den også, for jeg gikk på vekta og syntes den viste litt lite..

så gikk jeg på den digitale vekten jeg har og jammen stemte det.

Det ble to nye vekter det… denne gamle vekten og min nye (trivsels)vekt, hihi

Jeg er egentlig ikke så fan av badevekter i det hele tatt.

Liker bedre å kjenne etter hvordan jeg har det med kroppen min enn at ett tall på en vekt skal fortelle meg det,

men denne syntes jeg var artig å se på 🙂

Hva synes du?

Er den gammel, eller er den nyprodusert?

Jeg prøvde å søke på nettet, men fant ingen lik…bare lignende

12 kommentarer
    1. Den var kul! Nei det er ikke lett å si om den er ny eller gammel, men jeg tror kanskje den er gammel med tanke på merket på den 🙂 Det virket ikke så nymoderne 😛

    2. mariesfitness: Det er sant 🙂
      Det kom ihvertfall ikke opp noe da jeg søkte på ren og pen, men jeg så at de lager sånne retrovekter nå 🙂

    3. Veldig søt badevekt du fant !:) Prøvde og google Ren & pen + badevekt, og da kom det opp noen modeller i samme merke. Ikke lett å si om den er ny eller gammel, men uansett veldig fin! 🙂 Jeg liker best vekter som ikke går på batteri – da varer de så uendelig mye lenger 🙂
      Ha en fin kveld!
      Klemmer fra Lite hi

    4. Hei.
      Kul vekt! Min mormor hadde samme 🙂 Lurer på om den er fra 50-60-tallet, husker den i hvertfall i min barndom, og da var den ikke ny!

    5. dumildemilla: Tusen takk 🙂
      Ja jeg innbiller meg at det er en vekt som mine besteforeldre kunne hatt også, synes liksom at jeg kan huske den…:)

    6. jegda: Tusen takk 🙂
      Ja denne måtte jeg bare ha!
      Den er utrolig godt ivaretatt og er så absolutt verdt de 40 kronene jeg ga 🙂

    7. Jeg vet at det finnes lignende baderomsvekter i dag, men sannelig ikke lett å si om den der! Bademiljø har iallefall en i butikken sin som jeg har veldig lyst på. Om den der er gammel, er den iallefall godt holdt!

    8. Siv: Ja den på bademiljø så jeg faktisk da jeg søkte på nettet.
      Det er jo igrunn ikke så viktig om den er gammel eller ny.
      Det som er sikkert er at jeg synes den er kul og som du også skriver den er i god hold 🙂

    9. Denne er jeg ganske sikkert på er nyprodusert,det kan du finne ut av ved å titte på matrialene som har blitt brukt…eksempelvis de moderne skruene.Vil tro du finner mer info om du titter under den ?
      Fin var den nå uansett da:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg