250 mil med barnevogna

I dag rundet vi 2 500 kilometer

Den første turen vi tok her i Spydeberg var den 19 august i fjor

og siden har det i følge appen blitt 472 turer til før vi i dag rundet 250 mil.

200+600 mil med barnevogn )

 

Til å begynne var turene på rundt en mil, men nå da lykkeliten har blitt større blir det tre-fire kilometer.

Jeg synes det er godt å komme seg ut å gå en tur og enn så lenge synes lykkeliten det er gøy med de daglige trilleturene våre.

Vi skravler, tuller og ler,

også  er det  jo så masse fint og spennende å se på…

Etterhvert har vi også funnet ut hvor de fleste traktorene i nabolaget holder til 🙂

 

♥ UT PÅ TUR ALDRI SUR ♥

Er du glad i å gå turer?

 

Med ønske om en fortsatt fin kveld og en riktig god natt til deg fra Engla♥

#trening
8 kommentarer
    1. Å så flink du har vært 🙂 Gått så langt, det er ikke dårlig!! Herlig 🙂 Men du: Jeg ser jo du har så fint skyggebilde, har du sett konkurransen min? Som går på akkurat foto av skygger? Det hadde passet ypperlig, HVIS du vil være med da? 🙂

    2. Jeg kan bare kopiere det jeg 🙂 Det var jo midt i blinken, jeg vet ikke om du har sett konkurransen, hvis ikke var det VEEELDIG flaks hvertfall, for det er jo så fint ATTE 😀 Jeg kopierer og setter deg opp her 🙂 Nå begynner det å komme noen bilder, SELV om det er sommeren og folk er litt i sommermodus 😀 Tusen takk, flotte vakre Engla <3 Nå ble jeg glad her 🙂 klemmer <3

    3. frodith: Jeg har hatt lite med tid til bloggingen de siste dagene, med besøk i helgen og barnehageinnkjøringen, men selvfølgelig vil jeg være med når du åpner opp galeriet ditt <3
      Selv takk fineste frodith 🙂
      Go`klem til deg fra meg

    4. Hvis du får tid og lyst etterpå, så sjekk innom innlegget fra i dag, tidlig, så skjønner du hva jeg mener 😀 Hvorfor det er så midt i blinken 😉 Jeg har lagt ut noen eksempler og snakket litt om forrige galleriet 🙂 Nå er det 10 bidrag så langt 🙂 ÅÅÅ, det blir så moro 🙂 <3 Ja, skjønner du har hatt både travelt og koselig de siste dagene 🙂 Og nå skal JEG til "byen" din 😀

    5. frodith: Nå har jeg vært inne å sjekket 🙂
      Spennende!!!

      Kanskje “byen min” plutselig også blir “byen din”, hihi 😉

    6. Spreka:-) Har greid å gå litt i det siste jeg også, og det er så godt..Så nå skal jeg bare øke lengden etter hvert. Moro:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg