I dag fikk jeg en liten titt inn i trommelhimmelen

Min datter jobber på veterinærkontoret i nabokommunen og for tiden er toget byttet ut med buss på denne strekningen.

I går da hun skulle ta “toget” ble hun sittende i over to timer å vente på bussen som skulle komme, men sjåføren kjørte seg bort og bussen dukket aldri opp…

Toget skal gå to ganger i timen, så når bussen ikke kommer på to timer er det bare å innrømme at buss for tog fungerer dårlig.

 

I dag var hun tidlig ferdig og lurte på om jeg kunne hente henne på jobb, noe som viste seg å bli “my lucky day”, for dette var noe av det jeg møtte langs veien.

Jeg måtte bare kjøre til kanten og ta en skikkelig titt,

for akkurat denne ↑ størrelsen på trommel har jeg vært ute etter lenge.

 

Litt lenger oppi gata fikk jeg øye på en arbeider. Jeg veivet ned vinduet og spurte pent om det var mulig å få/kjøpe noen tromler.

Mannen smilte bredt og sa han ville bli med meg ned å se.

Jeg viste han den trommelstørrelsen jeg var interessert i og fortalte han at jeg hadde lyst til å lage puffer/krakker til trommelbordene mine.

Som du kan se på bildet var den trommelen han hadde stående der veldig sliten, men han skulle ta kontakt med sin leverandør han, for de hadde visst høye stabler av tomme tromler.

Da han hadde fått fraktet tromlene hit skulle han ringe meg.

Snakk om service og makan til blid og hyggelig mann.

Så da skjønner du kanskje at jeg fikk en smak av trommelhimmelen i dag 🙂

 

Har du trommelbord eller andre ting laget av tromler?

 

Med ønske om en fortsatt fin kveld til deg fra Engla♥

 

 

Minner om →giveaway←  med trekning 1 august

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 

 

 

 

#diy

#interiør
9 kommentarer
    1. Hehe du har fått trommeldilla 🙂
      Ja jeg har malt en trommel som dessverre er boss. Den hadde stått ute i regnet og jeg malte den før den var helt tørket og da ble den ødelagt.
      Du kan jo også kontakte et elektrikerfirma, de har masse tromler. Vet bedriftene får pant når de leverer tilbake tromlene som er fint brukt, men går fint å få kjøpt de, det er ikke så mye de får i pant.
      Tror jeg må skaffe meg en ny trommel 🙂

    2. Lisbeth Pedersen: Ja trommelbordene har jeg hatt i ett år nå og er kjempefornøyd med dem, men jeg kunne tenkt meg ett par bittesmå tromler som krakker.
      Har hatt kontat med en elektrikker her, men han hadde bare den størrelsen som jeg alerede hadde og de skulle han ha 300,- for pr stk.
      De i dag skulle jeg få gratis, for han pleide bare å brenne de han 🙂

      Ja du må få deg ett nytt trommelbord du også Lisbeth og kanskje en bitteliten også som du kan sy en rund fin pute til <3

    3. Herlig!!!! Så deilig at det finnes slike folk som yter både service og er så gavmilde med tiden sin <3
      Gleder meg til å se når du er ferdig med tromlene 🙂
      Ha en strålende kveld fineste Engla <3

    4. Fru Stussli: Tusen takk snille deg <3
      Ja makan til kar, så blid, hyggelig og gavmild mot en vilt fremmed 🙂

      Ha en strålende kveld du også fineste Bente <3

    5. Lisbeth Pedersen: hihi, å joda tror du får til akkurat det du vil jeg.
      Jeg har pallesofa også og må si jeg er utrolig fornøyd med palletrommelhjørnet mitt 🙂

    6. Trivelig å møte så hyggelige mennesker:) Det gir dagen et ekstra positivt skjær:)
      Tromler har jeg også skaffet meg, i tre størrelser. En er bord, en annen blomsterbord, og den tredje ligger på vent:)
      Lykke til med trommelprosjektet ditt. Håper vi får se;)
      Klem<3

    7. Livsrom: Tusen takk kjære deg <3

      Ja sånne møter gjør noe med en, for det er derverre ikke så ofte at folk gir av seg selv uten å forvente noe tilbake.

      Jeg må nok vise frem når jeg får de på plass 🙂
      Kanskje jeg til og med må ta ett bilde av den snille mannen 🙂

      Har du bilder av dine tromler på bloggen?

    8. Den store finnes bilde av 29.04 og 30.04. Men ikke de to minste;) Jeg har ikke gjort noe med dem annet enn å fjerne kapelrester og stifter. Så det er ikke spesielt kreativt;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg