En skikkelig filledag

Ja i går hadde jeg en skikkelig filledag.

Jeg har tidligere vist frem den ene duken til trommelbordet og før helgen fikk jeg laget en til det andre også.

Fremgangsmåten finner du her →Heklet gulvteppe av “gamle filler” – steg for steg

Men det var visst flere som hadde lyst på sånne duker, så da var det bare og sette igang igjen ♥

og jammen fikk jeg revet opp litt ekstra med filler.

Må passe på når været enda tillater det, for det støver veldig og da er best og kunne sitte ute i solen og gjøre det.

Til slutt har jeg lyst til og vise frem det siste teppet jeg har heklet ferdig.

Mosegrønt og hvitt og litt over en meter i diameter.

Hvis du kunne tenke deg noe av det jeg lager, er det bare og ta kontakt 🙂
Har du noe kreativt på gang?

Til slutt vil jeg minne om → giveaway ← hvor du kan vinne et nydelig putetrekk i valgfri farge.

 

Ønsker DEG en herlig dag videre!

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Tusen takk for at du titter innom 

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#diy #hekling #hobby #interiør #kabeltrommel #trommelbord #fillerye #hekleteppe #filler
6 kommentarer
    1. Mange kjempefine filler her 🙂 Jeg likte den hvite og grønne kjempegodt.
      Må vel snart begynne å rive meg opp til vinteren.
      Ha en strålende sommerkveld!

    2. Jepp, jeg er kjempekreativ om dagen 🙂 Både hekler og strikker samtidig, kan du tror det :-d? OG lager de armbåndene dine 🙂 Har laget et i lilla, med fløyel, OG driver med et grønt med silkebånd.. Jeg gikk helt BANANAS på butikk i Vestby, hvor de hadde MAAAASSSE garn og stoff og reimer, og bånd og knapper og ALT!! Ble skikkelig gira 😀 Ha en fin kveld Engla 🙂 KLemmer i fleng <3

    3. De er så flotte alle sammen, blir virkelig inspirert! De hvite dukene var nydelige, rene og sommerfriske. Jeg holder på med en puff, men den har ligget i dvale noen måned. Tror kanskje jeg skal ta den frem å hekle noen runder til. Kanskje den blir ferdig til jul, en gang…!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg