Jeg kom hjem med over trettifem kilo sengetøy

En “annonse” på Facebook ga tunge resultater 🙂

Ja nå tror jeg ihvertfall at jeg har nok å henge fingrene i en god stund fremover, 

for jeg fikk alt dette pluss enda to poser til.

Så bilen min, en liten Suzuki Swift var proppfull på vei hjem fra Trysil i går.

For ikke nok med at jeg fikk masse sengetøy,

lykkeliten fikk masse fine nye klær, biler, “gressklipper”, bamse og traktorer.


(her er en av traktorene)

Skulle neste tro det har vært både bursdag og jul samtidig så mye som vi kom drassende hjem med 🙂

I dag er det vel egentlig ikke så vanskelig  gjette hva jeg har holdt på med?

Det klødde i fingrene, så da var det bare å sette igang å rive filler.

Jeg tenkte å starte med å lage ett helt hvitt teppe og denne gangen skrive ned hvordan jeg gjør det underveis.

Så da kommer det oppskrift og bilder av mitt hvite teppe etterhvert 🙂

 

Har du hatt en fin dag?

 

Med ønske om en fortsatt fin kveld til deg fra Engla♥

20 kommentarer
    1. Gracielaslife: Ja dette ble jeg virkelig glad for 🙂
      Det går fort en del sengetøy da man holder på med dette 🙂
      Så gøy at du også har startet da 🙂
      Håper jeg får se etterhvert..?

    2. Store svære baller med filler 😀 Det skal nok bli et fint hvitt teppe ja 🙂 Hvor skal du ha det? 🙂 Så herlig at du fikk så mye sengetøy da 🙂 Nok å gjøre ja.. Jeg driver ennå og strir med den røde kjolen jeg da 😉 Klem <3

    3. frodith: ja det blir store filleballer 🙂
      Det hvite teppet tror jeg at jeg har lyst til å ha under stuebordet, men det er også på tide å gi bort noen her 🙂
      Jeg må si at jeg beundrer deg som sitter å hekker med ordentlig garn og i tillegg noe så stort som en kjole, hadde ikke tålmodighet til en lue engang jeg fant jeg ut :p

      Go’klem til deg fine frodith

    4. Må innrømme det går litt tregt om dagen med den kjolen… Kanskje jeg skal ta en økt nå… Litt utålmodig nå… i rumpeområdet liksom… skjer lite, kan ikke lage mye hull og sånn heller der.. bare fastmasker… KJEDELIG 😛 men får frese oppover litt nå, så blir det vel mer moro igjen 😀 Klemklem <3

    5. Fru Stussli: ja nå har jeg mange timer med fillekos foran meg <3
      Herlig å ha litt å velge mellom og litt lettere å finne fine kombinasjoner da 🙂

    6. frodith: må vel nesten bare regne med at det går litt i rykk og napp da man setter i gang med store prosjekter 🙂
      Synes du er kjempeflink jeg <3

    7. Wow 🙂 det var mye sengetøy du fikk 🙂 Nå har du vel jobb til langt ut på høsten.
      Blir spennende å se de ferdige produktene. Og du som er så flink, så kommer det nok masse fint ut av dette.
      Klem

    8. Heldige deg.. Moro med filler. Jeg fikk 2-3 sekker med både sengeklær og klær av min datter i dag, så nå må jeg sortere først.
      Ha ei fillego natt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg