Borte bra men hjemme best

Nå er vi hjemme igjen etter fem fantastiske døgn i min hjembygd Trysil.

Fem dager med fart, spenning og MASSE kos.

Æ kjører E6 strakaste veien….

En harrytur til Sverige ble det også og se hva lykkeliten fant, TRAKTOR-ostepopp 🙂

Da lykkeliten tok formiddagsduppen sin var det frem med heklenåla.

Jeg heklet dette teppet i bursdagsgave til besteforeldrene til lykkeliten.

Trysilelva ♥

Når vi er i Trysil flyr dagene fort avsted med farting hit og dit for å få besøkt flest mulig på den korte tiden vi har til rådighet.

Som regel ender det med at jeg reiser hjem med dårlig samvittighet for ikke å ha rukket å være “nok” sammen med alle,

men denne gangen valgte jeg å bli ett døgn ekstra og det gjorde det hele litt lettere 🙂

 

Jeg hadde med meg Ipad`en og hadde tenkt å skrive litt, men jeg klarte ikke å få det til som jeg ville med den.

Bruker du Ipad når du blogger?

 

Nå er jeg klar for sengen min etter over 70 mil i bil og fem dager med masse inntrykk.

 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en riktig god natt.

Nattaklem fra Engla♥

6 kommentarer
    1. Jeg har Samsung nettbrett 🙂 Bruker det til å svare på kommentarer, men liker ikke å lage særlig innlegg derfra, fordi det er så slitsomt å skrive fra den.. Og jeg skriver jo ofte litt lange innlegg. Hvis jeg skriver fra brettet, på tur f eks, så er det korte innlegg med mest bilder 🙂 eller kommentarer. Så herlig at du har kost deg sånn. FIne bilde fra Trysilelva 🙂 Og så moro for Lykkeliten med ostepopen 😀 Du har utnyttet tiden godt ser det ut til 🙂 Klem <3

    2. frodith: Ja vi har utnyttet tiden max 🙂
      Takk for at du deler erfaringen din med nettbrett.
      Jeg synes det er vanskelig å kombinere bilder og tekst, for jeg ser ikke resutatet ordentlig før det blir lagt ut.
      Må nok prøve meg litt mere frem…

      Klem til deg fra meg <3

    3. Det er da nå du er borte,hjemme var du før i dag og fire dager før det,så da er det bare å snu å komme hjem…for borte bra men hjemme best;)))) love You

    4. Høres ut som du har kost deg skikkelig og fått masse ut av dagene i Trysil.
      Jeg vet hva du snakker om, med litt dårlig samvittighet for alt du ikke rakk. Det er vanskelig, med de er mange og du er bare en 😉
      Jeg har ikke iPad.. Blogger fra iPhonen og fra mac jeg 🙂
      Sov godt! Du må være sliten etter slik en lang tur <3
      Nattaklem

    5. For life: Hihi , ja du sier noe der vennen, men det blir jo ekstra godt å komme “hjem” da jeg bor her da 🙂
      I love you too <3

    6. Fru Stussli: Ja vi har virkelig kosa oss disse dagene.
      Jeg har sakt i fra til venner og familie der at hvis de vil være ordentlig sammen med oss, må de ta turen hit. For når vi reiser oppover må vi jo dele tiden på alle og enhver 🙂
      I går da vi kom hjem var jeg sliten, men på en god måte <3

      Ønsker deg en supefin dag videre 🙂
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg