Jeg må komme med en liten innrømmelse

 Da mamma var her fikk hun med seg ett av mine prosjekter hjem…

Ja…jeg ga opp..

“Nille genseren” ble for inviklet for meg akkurat nå…

 eller rettere sakt jeg orket ikke sitte her å være sint og sur de få timene jeg har til rådighet…

Ja for det er stort sett bare når lykkeliten sover jeg driver med mine kreative aktiviteter.

Så da vil jeg heller gjøre noe som  jeg synes er gøy…

JA, det hadde vært gøy å si at denne genseren har jeg laget, men det er kanskje vel så gøy og si at denne har min mor og jeg laget  sammen :)♥

Jeg har strikket bakstykket, halve fremmstykket og skal strikke ferdig armene og min mor, ja hun tok “drittjobben” , eller den fine jobben.

Hun lager hjertet og syr sammen vårt felles prosjekt, JA det høres fint ut, eller hva?

Oppskriften finner du her, hvis du vil ta en titt  Gjør det selv: Strikk genser i Alpacagarn

 

Har du noen gang gitt opp ett prosjekt?

 

-Engla-


 

 

 

7 kommentarer
    1. Ikke noe å være flau over… 😀 Jeg har levert gensere til montering jeg hos mamma i årevis 😀 Og først nå jeg har funnet en annen løsning med å felle av, og maske sammen ved skulder og sy sammen med garn.. Så skjønner deg godt jeg 🙂 Hyggelig å ha laget sammen da 😉 Fredags-klem herfra <3

    2. håndarbeid skal være kos og hyggelig,og det er ingen skam å be om hjelp når det ikke ble så lystbetont som ønsket,tenker mor/dattergenseren blir god å ha uansett hvem som gjør den ferdige

    3. Er kjekt med mor/datter prosjekter for det har eg mange av sammen med min mamma 🙂
      Eg pleier som oftes og gi opp når eg strikker labber og da forsetter alltid mamma på de.
      Ingen skam i å be om hjelp av og til 🙂 Ha en fin kveld videre 🙂

    4. Anna Therese: Helt enig med deg 🙂
      Gøy å ha ett felles prosjekt også <3
      Og istedet for å sitte å være irritert over noe jeg ikke får til eller synes at blir stygt kan jeg holde på med noe helt annet 🙂

      Ønsker deg en riktig fin søndag!
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg