“Nille genseren” – er det flere enn meg som har strikket/strikker den?

God morgen 🙂

Jeg sitter her med “Nille genseren” i fanget.

Er ferdig med bakstykket og har begynt på fremstykket, men jeg er ikke engang sikker på om jeg synes den blir noe fin…

Da blir det dårlig med motivasjon til å fortsatte gitt…

Men jeg har nå engang kjøpt meg garnet og har bestemt meg for å prøve å få den ferdig.

Har du strikket denne genseren? Eller sett den ferdig?

Har kun strikket en genser før jeg og det var Skappelgenseren.

Den strikket jeg på en drøy uke.

Det var derfor jeg opptimistisk gikk igang med enda en genser 🙂

Dette fikk jeg faktisk strikket i går, så kanskje det er håp alikevel 🙂

 

Ønsker deg en fantastisk fin dag!

Klem fra Engla♥

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

Minner også om min GIVEAWAY  med trekkning 1 mai. 

 

30 kommentarer
    1. Ikke strikket den eller har kjennskap til den… Hvorfor heter den Nille-genseren? 🙂 Den ser jo fin ut da 🙂 Ha en strålende dag Engla 🙂 Klem

    2. nei den genseren har jeg ikke sett,er det kjøpt på nille siden den heter nillegenseren?eller er det bare merkenavnet,jeg synes den ser veldig fin ut da

    3. Hei på deg
      Jeg har sett denne genseren ferdig og synes den er riktig søt 🙂 Er sikkert bare midt-i-prosjektet-kjedelig 🙂 Blir veldig fin til deg når den er ferdig!
      Mulig du trenger et pauseprosjekt ;-D
      Ha en strålende dag Engla!

    4. hmm nei, og har igunnen aldri hørt om nille-genseren. har du ett bilde av den??
      har strikket 3 skappelgenserene, eller tatt utgangspunktet i den 😛 hehe
      så ut til , det lille en ser på bildene, at dette blir en fin genser 🙂
      flink du er!!

    5. Hanne: Tusen takk Hanne 🙂
      Bare håper at den blir ferdig jeg, hihi
      Har som sakt bare strikket en skappel før og det mønsteret var jo veldig enkelt i forhold til dette tror jeg…
      Men blir det for ille dropper jeg bare halsen på den og tar en Skappel hals i stedet 🙂

      Kos deg og nyt dagen!
      Klem fra Engla

    6. frodith: Jeg kaller den bare Nille-genseren fordi det er Nille som har gitt ut oppskriften 🙂
      Jeg la forresten ut den i ett innlegg nå 🙂

      Ønsker deg en superfin “fredag” videre!
      Klem fra Engla

    7. Bente og Lars O: Hei på deg 🙂
      Tusen takk for oppmuntringen kjære deg <3
      Jeg har hatt så mange pauseprosjekt nå, så jeg prøver bare å gnu på en liten stund til 🙂

      Hå en strålende dag du også Bente!
      Klem til deg fra meg

    8. mittlillesorlandshus: Tusen takk kjære deg <3
      Wow tre skappelgensere ja.
      Må si at du ihvertfall er produktiv!!!
      Ps. Har lagt ut bilde og oppskrift i ett nytt innlegg 🙂

    9. Ja, det var egentlig det jeg lurte på om det hadde noe med DEN NILLE å gjøre. Jeg tenkte det var garn derfra f eks elle noe, men det er altså oppskrift derfra 🙂 så lurt 🙂 og garn derfra er jo veldig billig også 🙂

    10. frodith:DEN NILLE var det vet du 😀
      Ja det var faktisk ekstra billig også, for da jeg kjøpte det var det ta tre og betal for to 🙂

    11. det er håp!! veldig fint, herlig farge også. er ikke så flinke med strikking, holder meg helst til hekling eg 🙂 men det ser ut som du får det til!! ha en fin dag videre.

    12. Å neida… aldri mønster 😀 Det var spetter, så ble morsomt nok i seg selv 🙂 Jeg tar alt på gefylen… ha-ha, så det blir litt sånn at den startet til en stor mann, men endte opp hos en av de minste venninnene 😀 Typisk mine prosjekter… orker ikke mønster 😀

    13. Gracielaslife: Tusen takk 🙂
      Ja jeg gjør mitt beste så får jeg snart resultatet på hva mitt beste er 🙂
      Ønsker deg en finfin kveld!

    14. Litt for spennende innimellom. Jeg burde nok ha prøvd å bruke mønster, det blir nok finere, men jeg har liksoms ikke tålmodighet til DET, enda jeg er tålmodig nok i andre sammenhenger 🙂

    15. frodith: Nei hold deg til din egen fantasi du hvis det fungerer for deg 🙂
      Har du lagt ut noen av dine gensere?
      Jeg driver å krangler med mønsteret nå og har i flere omganger tenkt at jeg skal rekke opp å la være å strikke hjerte.
      Enn så lenge er det ett begynnende “hjerte” der men…
      Det blir visst ikke perfekt dette her 🙂
      Nå skal jeg ta meg en kald dusj tror jeg, hihi
      Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

    16. Jeg har ikke mye bilder av gensere, men har et bilde av meg med den ene jeg strikka i sommer. Det ligger på et innlegg fra august som heter “Den sommeren sola forsvant”, og så har jeg laget en tunika, som jeg ga til venninnen min, det ligger på desmber, og heter “et aldri så lite Outfit-innlegg”. Den ble jeg fornøyd med 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg