Jippi, jeg klarte det!!!

Jeg er vel ikke den eneste som har strikket
Skappel genseren i disse dager,
men jeg er utrolig solt over å ha strikket ferdig min første  HELE genser ♥
Også på under to uker!

Monteringen tok jeg ikke sjangsen på å gjøre selv, så den måtte mamma ta seg av.
Godt å ha en strikkeglad mamma på lur 🙂
Jeg måtte selvfølgelig strikke genseren i min favorittfarge som er lilla ♥
 
Jippi, jeg er den stolte eier av en egenstrikket genser!!!

Dette blir nok en skikkelig kosegenser nå utover våren.
Den er utrolig deilig å ha på seg, også klør den ikke i det hele tatt 🙂

Nå da lykkeliten tar formiddagsluren sin skal jeg først kose meg med en kopp “tøysekaffe” og en god bok,
Men jammen tror jeg det blir noen kreative sprell i dag også 🙂


Ønsker deg en flott mandag
Klem fra Engla
Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

 
12 kommentarer
    1. Den ble kjempefin!
      Jeg driver å “manner” meg opp til å gå i gang med skappelgenseren selv, men det er så mange ting jeg har lyst til å sette i gang med….
      Etter å ha sett din genser fikk jeg enda mere lyst å strikke….
      Ha en fin dag

    2. Du har stor grunn til å være stolt nå. Kjempe stilig genser og en flott lilla farge som kledde deg veldig godt 🙂 Fine bilder. Er jo gøy å strikke, men for min del er jeg gått helt over til sy-veske-dilla 🙂 Ha en strålende dag

    3. Lisbeth Pedersen: Tusen, tusen takk 🙂
      Ja jeg er stolt over å endelig ha fått ferdig en genser 🙂
      Har begynt på Nille genseren også, men det går mye tregere…
      Veskene dine er knallfine!
      Jeg har også veldig lyst til å prøve meg på søm etterhvert, men det må bli når lykkeliten blir litt større.
      Eller ihvertfall har begynt i barnehage 🙂

      Ønsker deg en fortsatt fin kveld!
      Klem fra Engla

    4. DirektørenInteriør: Ja det er veldig fin og veldig behagelig å ha på 🙂
      Det eneste minuset er att det lett går tråder i den…

    5. Holder også på med den genseren, tar litt tid å bli ferdig (det er så mye annet som også er gøy ;)).
      Nydelig farge, favorittfargen min også!

    6. dumildemilla: Tusen takk, ja fargen er veldig fin 🙂
      Skjønner deg godt jeg 🙂
      Jeg har startet på en ny genser, men nå er alt annet mer spennende 🙂
      Påskeegg f.eks 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg