“With a touch of” norges hekledronning

Ja dette hadde jeg neimen ikke klart uten henne gitt :)♥

Les innlegget Min mor: norges hekledronning

Jeg fikk så lyst til å vise dere ett lappeteppe som jeg strikket for noen år siden.

Det er jeg som har strikket lappene, men der stoppen også mine kunnskaper 🙂

Men med min mors kreative hjerne og hjelpende hånd fikk hun lappene sammen til ett teppe.

Ett stort og deilig lappeteppe som jeg også har tovet.

Selv om det er stort blir det for tiden bare brukt til å skjule alt rotet jeg har oppi vugga til lykkeliten 🙂

Vugga vurderer jeg forresten og selge, for den tar så så mye plass…som vi egentlig ikke har.

Hvis ikke noen av dere har ett kreativt forslag til andre bruksområder enn å ha små barn i den?

 

Ha en fortsatt fin dag!

Klem fra Engla♥

 

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

Minner også om min GIVEAWAY  med trekkning 1 mai. 

17 kommentarer
    1. Din mor er fantastisk flink! Du har all grunn til å være stolt, men det er vel ingen tvil om at du har arvet hennes kreativitet. Herlig å kunne dele slike ting sammen med mamma! Jeg snakker med min mamma på telefonen hver dag om slike kreativesprell. Så kan hun litt om noe og jeg om noe og samme finner vi ut av ting og inspirerer hverandre 🙂
      Mammaer er best <3

    2. Herlige farger og sammensetninge 🙂 Blir skikkelig glad-teppe 😉 Det er jo ditt teppe, selv om hun fant ut hvordan sette sammen 🙂 Og ser ikke ut som du mangler kreativitet du heller 😀

    3. Hei:-)
      Du har en kjempe fin blogg:-) legg meg til som venn så skal jeg prøve å fulle med på bloggen din!
      Sjekk gjerne bloggen min:) og legg til en kommentar 🙂

    4. Bente og Lars O: Ja hun er kjempeflink og jeg er selvfølgelig kjempestolt av hennes ferdigheter 🙂
      Tidligere hadde jeg null innteresse for både strikke eller hekleproduktene, men etterhver som årene har gått har jeg lært å verdsette de fine tingene hun tryller frem 🙂
      Enig med deg, godt å ha en mamma å dele råd og erfaringer med 🙂

    5. frodith: Tusen takk snille deg <3
      Det er ett herlig teppe i mine favorittfarger 🙂
      Ja, det er jeg som har laget det, fikk bare litt (mye) hjelp til å få det sammen 🙂

    6. Utrolig bra blogg du skriver.Fine bilder og nydelig design!<3
      ha en utrolig fin dag videre og fortsett på denne måten.
      Hadde satt pris på en kommentar på bloggen min og du tok deg tid til det hadde jeg blitt strålende glad.
      Klem-myownfashion

    7. det var et flott teppe i deilige fargenyanser,litt rart det med montering:))jeg hadde ikke kommet på heklekroken en gang,hadde sikkert bare tråklet hver rute ihop :))godt din mamma er kreativ da.
      Har selv en vugge som står og tar plass,hadde jeg hatt en diger ente eller stor stue ville jeg nok harr bamser og dukker i den :)desverre har ikke jeg heller så stor plass så skulle vel egentlig solgt min jeg også

    8. Først det viktigste: IKKE SELGE VUGGEN! For det første var den utrolig fin og for det andre er det et vakkert minne. Hadde jeg hatt en slik vugge som mitt barn har sovet i helt i starten av livet og jeg ikke hadde hatt plass til den inne ville jeg ha hatt den ute i hagen/terassen med blomster og en lyslykt. Du kan jo behandle den med noe slik at den tåler å stå ute : ) Det var mitt tips.
      Når det gjelder teppet var det veldig fint og jeg skulle ønske jeg hadde kunnet laget noe som det. Men men alle kan jo ikke gjøre det samme, og heldigvis for det egentlig : )
      Ha en fortsatt strålende dag!

    9. fruensvilje: Tusen takk 🙂
      Ja jeg hadde nok bare tråklet ihop teppet jeg også hadde det ikke vært for min mor.
      Litt gøy at vi har laget det sammen da 🙂
      Ja det er synd det med plassen, for det er jo ett koselig møbel…

    10. Veronica: Tusen, tusen takk 🙂
      Jeg er veldig glad i dette teppet og utrolig glad for at min mor var så snill og hjelpe meg 🙂

    11. nybaktmorover40: Tusen takk for tipset kjære deg 🙂
      Ja det blir ihverfall med tungt hjerte jeg i så fall selger den…
      To av barna mine har faktisk sovet i den.
      Kanskje jeg setter den på rommet mitt inntil videre.
      Siden lykkeliten flyttet ut fra rommet mitt i går er det jo en ledig plass der 🙂
      Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en riktig god natt!
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg