PMS og mønsterstrikk for første gang = dårlig kombinasjon

Ja, jeg tror nesten det i etterkant kan synes på den delen som er strikket i DEN perioden, bare litt synd at det gikk utover hjertet ♥

Pøh, sier du kanskje, dette er da ikke noe mønster engang, for det var nemlig det jeg tenkte da jeg startet.

Trodde bare det var halsen som skulle bli utfordringen.

Men jeg tror min mor (se Min mor: norges hekledronning ) kommer til å gråte over dette arbeidet…

men pytt sann, jeg ba perfeksjonisten i meg dra seg til sengs i går kveld og bare fortsatte jeg 🙂

Prøvde rett og slett å fortelle meg selv at ville jeg ha det perfekte kan jeg jo heller gå på butikken og kjøpe det.

Hjertet blir litt rart, men det er jo jeg også,

så da blir det sikkert kledelig 🙂

Aner jeg en smule opptimisme?

Yuhu, kanskje pms`en holder på å slippe taket for denne gang 🙂

I dag våknet jeg ihvertfall glad og fornøyd før syv, spratt ut av sengen og fant frem strikketøyet igjen :)♥

Det ser ikke noe mere perfekt ut i dag, men det er helt GREIT :)♥

 

Har du hatt noen prosjekter som ikke gikk akkurat som du skulle ønske?

Ønsker deg en riktig fin dag !

Klem fra Engla


 

(Ps. det øverste bildet er hentet fra Google altså) 

17 kommentarer
    1. Mange av strikkeprosjektene mine som ikke alltid blir som de skal 😛 Men jeg tenker at det får være greit, jeg er ikke bestemor enda heller! Jeg strikker ihvertfall, i motsetning til andre 25 åringer 😛 Øvelse gjør mester, og jeg tror genseren der blir flott 😀

    2. som mariesfitness skriver, øvelse gjør mester! 🙂
      sjelden mine prosjekter blir som planlagt når jeg er ferdige hehe, ikke engang når det finnes en oppskrift men det er viktig med sin egen preg 🙂
      må se bilde når den er ferdig også ! 🙂

    3. Jeg tror det kalles sjarmerende når har noe forsjeller og skakke ting på strikketøy. Hvis ikke, er det noe feil på det meste jeg strikker. Nope, det er bare sjarmerende!
      Håper din PMS tar følge med min og stikker dit peppern gror 😛
      Lurer på hva man KAN gjøre når man har PMS?
      Ha en strålende og PMSfri dag fine Engla!
      Klemklem

    4. Uff, ja, vanskelige greier det der med mønster…. og hjerter 😀 Men det blir sikkert fint ferdig 🙂 Gleder meg til å se 🙂 Ha en flott dag Engla 🙂 Klem

    5. Ikke fortvil det finnes alltid en mulighet for å dekorere kanten rundt hjertet:)
      Hekla fastmaske,broderte kors,blonde eller bånd masse spennende o velge 🙂

    6. Dette får du til sy blonder rundt, da skjuler du det, men jeg tror med litt forsiktig damp kan alt bli borte.
      Husk at øvelse gjør mester, fortvil ikke.
      Du er tøff som går på, stå på…
      Ha en fin pmsdag, spis ikke sitrus..

    7. Bente og Lars O: Tusen takk snille søte deg <3
      Ja hva kan man gjøre når man har pms...jeg tror ihvertfall det er greit å gjøre noe man koser seg med og som ikke er så alt for utfordrende 🙂
      Merket godt i går at det var ikke mye som skulle til før jeg ble vippet av pinnen da jeg drev med genseren.
      Men, men i dag er en ny dag med nye muligheter og jeg gleder meg til å få strikket litt til 🙂
      (har forresten bestillt meg nattlysolje som vistnok skal være en fin ting for å forebygge pms. Godt for hud, hår og negler er det visst også, hihi 🙂

      Ønsker deg en fortsatt fin dag!
      Stooor klem fra meg

    8. Hanne: Tusen hjertlig takk for dine kreative innspill 🙂
      Nei her er det ikke noe som heter problemer, bare utfordringer og dem løses jo lett med så mange fine innspill 🙂
      Takk igjen!
      Ha en fortsatt fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg