Prosjekt gjøre framskapet gammelt = ferdig

Ja det må da vel være noe sånt jeg har drevet med…:)

Sånn så framskapet ut da jeg fikk det levert på døra mi.

her er malekosten og jeg godt i gang 🙂

og sånn ble resultatet.

Se også: Jeg føler meg som malekosten , så ser du hvordan malekosten har det etter dette prosjektet.

Ett ganske nytt “gammelt” skap 🙂

Nå skal jeg bruke dagen på å pynte og studere det litt,

også kan det nok hende jeg må frem med pensel og sjablong her også 🙂

Gleder meg til å ta frem litt arvegods etter min kjære farmor som jeg tror passer fint i talerkenhyllen som er i skapet.♥

 

Nå er jeg spennt på dommen, hihi

Er du også glad i å pusse opp nye eller gamle møbler?

 

Med ønske om en fortsatt fin dag til deg fra Engla♥

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

Minner også om min GIVEAWAY  med trekkning 1 mai. 

 

14 kommentarer
    1. mariesfitness: Tusen, tusen takk snille gode deg 🙂
      Jeg er litt usikker på om det ble for røfft, så jeg må nok studere det litt til 🙂

    2. vet hva bursdagsgava di fra meg blir i år,malekoster for den du hadde har ihvertfall gjort jobben sin;) håper da for guds skyld at du ikke føler deg som den for da må jeg komme tvert å snakke med deg,roe deg ned;) by the vay skapet ble bare lekkert:)

    3. Hærlighet så tøft dette skapet ble! Du er altså superflink og hvordan du ser potensialet i disse skapene forstår jeg ikke. Jeg hadde gått rett forbi uten å ane at de kunne bli slike skatter 😀
      En fin kveld til SuperEngla

    4. for life: Tusen, tusen takk vennen 🙂
      Sier tusen takk til nye malekoster jeg!
      Men hvis det betyr at du kommer hit en tur må jeg jo bare si ar jeg føler meg MINST like ille som malekosten, hihi

    5. Bente og Lars O: Tusen tusen takk kjære deg 🙂
      Jeg digger disse furumøblene!
      Det ene er at de blir kastet etter deg og det andre er at det skal så utrolig lite til for å friske de opp litt 🙂
      Jeg må si at jeg var veldig lei denne typen møbler noen år.
      For 10-15 år siden solgte alt jeg hadde i luta furu…men plutselig skjønte visst jeg også at det gikk ann å gjøre noe med dem, hihi

      Ønsker deg en riktig fin kveld!
      Klem fra Engla

    6. Your style is really unique compared to other folks I’ve
      read stuff from. Many thanks for posting when you’ve got the opportunity,
      Guess I’ll just book mark this site.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg