Jeg føler meg som malekosten

Kvelden listen seg på tå….

Juhu, skapet er ferdig og skriveren er klar for oppdrag.

Men etter kveldens treningsøkt  tror jeg vi er like slitne malekosten og jeg…:)

(du skal slippe å se bilde av meg…)

Nå sitter jeg her med sjokolade i ansikte, ihvertfall sjokolade maske og den lukter godt , nam nam♥

Jeg har ikke tatt noe sånt på ca 100 år, så i dag tenkte jeg at det var på tide 🙂

Må være litt god med seg selv innimellom også.

Har du hatt en fin dag?

 

Ønsker deg en riktig god natt!

Klem fra Engla

10 kommentarer
    1. mariesfitness: Ja det var en sliten stakkar som endte sine dager i dag 😛
      Resultatet av komoden kommer nok i morgen.
      Gleder meg til å vise den frem 🙂

      Ønsker deg en riktig god natt!
      Klem fra Engla

    2. Hehehe, hva har du trent?
      Sjokolademaske har jeg aldri hørt om før. Kan tenke meg det er en fristende duft 🙂
      Godt du steller pent med deg selv og koser deg. Har vært kjempeflink og blitt ferdig med skapet og trent.
      Natta Engla

    3. Bente og Lars O: God morgen Bente 🙂
      Jeg var på en gruppetime som heter svett og glad, det er ukas høydepunkt på treningsfronten og den beste timen synes jeg.
      Blir klissvåt av svette, men veldig glad etterpå 🙂
      Da er det godt å stelle litt med deg selv når man føler seg som en dårlig ivaretatt malingskost, hihi

      Ønsker deg en superduperfin dag!
      Klem til deg fra meg

    4. Spreking!!! Er så herlig med trening som er så moro at vi gleder oss til å gå. Var hos legen min nå og fikk beskjed om å kutte min kjære spinning frem til høsten :-O Heldigvis kunne jeg sykle ute når armen tillater det og svømme så mye jeg orker. Kommer til å savne spinningtimene!
      Ha en superfin dag Engla.
      Klemklem

    5. Bente og Lars O: Ja ikke sant 🙂
      Deilig å trene når man finner noe man liker og for min del en sprudlende og innspirerende instruktør!
      Så dumt at du ikke får fortsatt med spinningen da…
      Da er det bare å ønske deg riktig god bedring og krysse fingrene for at du får syklet ute snart.

      Ønsker deg en fortsatt fin dag!
      Klem til deg fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg