Diy – Uglepute

Når jeg først var i gang med ugletrykk her måtte jeg jo prøve på ei pute også 🙂

Tenkte det passet med en sovende ugle…

Denne puta har jeg laget batikk på også.

Hvis du vil lese mer om hvordan har gjorte det,

kan du lese her→ Batikk – “ny” duk og pute med stripetekknikk ←

Dette gamle trauet hadde jeg opprinnelig ment å ha som hundeseng,

men det er lykkeliten som er mest glad i ligge her å kose seg :)♥

 

Ønsker deg en riktig fin dag videre!

Klem fra Engla♥

 

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

 

4 kommentarer
    1. Bente og Lars O: Tusen, tusen takk 🙂
      Dette er første gangen jeg prøver noe sånt…og det synes nok det…
      Men jeg synes det var gøy, så jeg må prøve mer av dette 🙂
      Har du prøvd noe lignende?

    2. Kjøpte meg ei lignende ugle-avtrykker på panduro for 2-3 mnd siden.
      Siden har den bare blitt glemt av, helt til nå.
      Inspirert til å lage mine egne avtrykk. 🙂
      Den var fin!

    3. Andrea: Tusen takk 🙂
      Så bra, da er det bare å sette i gang 🙂
      Denne er også kjøpt på panduro, så da kanskje de er like.
      Utrolig lettvint å ha en ferdig mal.

      Lykke til Andrea!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg