UTFORDRING til DEG – vis meg ditt bruktfunn

Jeg elsker gamle skatter. Bruktbutikker og loppemarkeder er himmelriket for meg. Hvis jeg først skal kjøpe noe synes jeg det er ekstra gøy å finne det på sånne steder. Spydeberg kaller seg selv for miljøkommune og det passer meg godt, for jeg elsker jo gjenbruk og redesign.

Her er noen av mine bruktfunn

Lester som disse så jeg forrwatwn på Kremmerhuset i går til rundt tre hundre, og jeg ga ti kroner på garasjesalg. Det er hva jeg kaller et kupp 

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

*hihi*   

HURRA for gjenbruk!!!

Så kommer mitt spørsmål til DEG, har du lyst til å vise meg og mine lesere en ting du har hjemme som passer i kategorien bruktfunn?

Det trenger selvfølgelig ikke være noe du har kjøpt. Kanskje du har arvet, funnet eller fått noe som betyr litt ekstra for deg?

Ekstra gøy er det hvis du har “lagt din hånd” på det, sånn som her. Et etasjefat av gamle asjetter, eller byttet farge på en gammel lampe.

Men det viktigste er at det er noe som betyr noe for deg og som kanskje bærer på en liten historie.

HUSK ingenting er for lite, for det enkle er også ofte det beste ♥

Tar du utfordringen?

Send meg ditt bidrag på mail til [email protected] , som en bildekommentar under dette innlegget på Englas kreative verden på facebook eller #englaskreativeverden_bruktfunn på instagram.

Frist for å sende inn bilde setter jeg til 17. august.

Knips et bilde og bli med da vel!!!

Etter 10 august laget jeg et eget innlegg med alle bildene dere deler, og en av dere vil få en liten overraskelse i posten.

Jeg gleder meg!

Minner om→ GIVEAWAY ← med trekkning førstkommende fredag, hvor du kan vinne et nydelig We Positive armbånd i valgfri farge.  

Med ønske om en super kveld videre!

Klem fra Engla

#utfordring #konkurranse #interiør #gjenbruk #redesign #diy #sds #hobby #bruktfunn #hoptimist #interior #reuse #arvegods #gjørdetselv #doityourselfe #kreativt #kreativ #røft #tøft #søtt #fint #tips #inspirasjon #håndlaget #håndarbeid #dekor #kupp #giveaway
2 kommentarer

Siste innlegg