Godt i gang med nye kreative sprell

Nå er jeg i gang med et nytt og spennende prosjekt, for da jeg var ferdig med kjøpmannsdisken var jammen to do listen tom. Det vil si jeg har jo mer en nok å ta av her, men alle tingene jeg hadde skrevet opp var jeg ferdig med. Utenom å rydde i hobbykroken min da…men det kan jeg vel ta en annen gang…*hihi*

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Vaske, så pusse,

og sent i går kveld begynte jeg så vidt å grunne.

Det er alltid spennende med nye prosjekter. Det så gøy å se hva farger gjør med de forskjellige tingene.

Denne gangen er det et kjøkkenbord og fire stoler. For i går gjorde jeg nemlig et kupp. Jeg har sett etter et klaffebord en stund, men enten synes jeg at de har vært for for små, for store, for dårlige, eller så har jeg funnet noen som er for langt unna. På finn har de jeg har sett på ligget på fra ca 600-1500. I går fant jeg endelig et bord i nærheten og dette bordet var det i tillegg spottpris på. 350,- kroner og med på kjøptet fulgte det jammen fire stoler også. Snakk om flaks!

Nå er bordplaten og den lille krakken som står på toppen der ferdig grunnet, og jeg sitter og titter på fargekartet.

Hmmm, elle melle deg fortelle…det er jo så mange fine farger og velge melom…

Til slutt et nærbilde av “fruktkurven” min*hihi* Hvis du også har lyst til å lage deg en, så finner du fremgangsmåten *her*  

Ønsker DEG en herlig kveld videre!

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Tusen takk for at du tittet innom

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #kjøpmannsdisk #turkis #interior #interiør #interiör #maling #hobby #håndlaget #mydesign #hobbylakk #redesign #blogg #kreativ #grønn #inspirasjon #craft #recycle #kart #mydesign #diy #interiørblogg #hjemmelaget #skaperglede #map #decoupage #blogg
10 kommentarer
    1. det var er godt kjøp ja,flinke du som kommer i gang med oppusingen også :))jeg hadde egentlig planer om å male spisemøblene i Volda,men etter 7 måneder har det ikke blitt noe av.Blir spennende å se hvilken farge du velger

    2. Du har et herlig fargeklatt å velge farge utifra! Blir spennende å se hva du velger. Jeg hadde nesten glemt den måten å stive hekling på. Jeg var ikke store jenten når jeg heklet en skål med hank som ble stivnet slik rundt en passende godteskål med stått. Og den kom jeg til å tenke på nå. Den står nok fortsatt hos mine foreldre. Det er en lur og enkel måte. Ha en fin kveld 🙂

    3. I går orket jeg ikke mer blogging, og stakk å la meg. Så fint det bordet blir 🙂 Det er fint med hvitt, og veldig kjekt når man får masse stoler i tillegg til 🙂 Og klaffebord, ingenting bedre, for da får man jo bedre plass også 🙂 Ha en fin dag 🙂 Men hvilken farge du velger til SLUTT…det vet man jo ikke 😀 Kanskej BLÅ eller GRØNN eller… Gleder meg til å se ferdig med alle stoler og alt 🙂 Ha en fin dag min venn <3 klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg