Heklet gulvteppe i lyse pastellfarger

Enda ett teppe er ferdig og dette er det største jeg har laget hittil.

Det var ganske tungt på slutten, men du verden så gøy.

Jeg har vært så heldig å få en del sengetøy fra ett renseri og hadde derfor mange like dynetrekk.

Planen var å hekle sammen alle de som var helt like i dette teppet og ha det under stuebordet.

Til slutt måtte jeg bare gi meg,

for det fine med disse teppene er jo at de kan vaskes i maskin, men blir det for stort får det ikke plass i vaskemaskinen.

Med sine 152 centimeter ble dette mitt største teppe hittil.

Tidligere har jeg også laget blant annet spisebrikkertøykurver og duker av strimlet stoff.

 

Engla

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←  

#gjenbruk #redesign #DIY #interiør #tips #ideer #hobby #kreativt #teppe #gulvteppe #hekling #crochetrug #hekletgulvteppe #reuse #rug #heklet #hjemmelaget #håndarbeid #interior #crocheting
20 kommentarer
    1. Kjempefint Engla 🙂 Du lager så fine lyse ryer 🙂 Moro å få ferdig sånne store da 🙂 Ditt største 🙂 Må jo ha plass i vaskemaskinen ja 😀 Tenker Lykkeliten koser seg litt på disse 🙂 Ha en fin kveld Engla 🙂 Klemmer <3

    2. Fy fillern så fin… ja, det er tungt det skal eg skrive under på.
      Men enig med deg også at det er moro..
      Hekler små ryer i flanell nå jeg, moro det også:))
      Ha en fin kveld:)

    3. Nydelig Engla!!! Du lager så romatiske og lyse filleryer! Blir sikkert kjempekoselig med denne på gulvet 🙂
      Jeg må snart hente inn mine, nå som høsten er her.
      Klemklem

    4. frodith: Tusen takk kjære deg <3
      Ja det var gøy å lage ett skikkelig stort teppe, for nå har jeg laget mange "små" en stund.
      Lykkeliten liker teppene kjempegodt, så i dag måtte jeg passe på å få tatt bildene da han var i barnehagen 🙂

      Ha en fortsatt fin kveld og en riktig god natt fine deg <3
      Nattaklem fra meg

    5. Hanne: Tusen takk Hanne <3
      Ja tungt og kjempegøy 🙂
      Det er ett par dager siden det ble ferdig nå.
      Jeg må inrømme at jeg faktisk våknet på natta av at armene verket etter den siste økten, men nå er alt det glemt og jeg har satt igang igjen 🙂
      Var inne og så på ryene dine og de blir kjempefine!

      Ha en fortsatt fin kveld du også <3

    6. Fru Stussli: Tusen, tusen takk søte deg <3
      Jeg likte denne godt selv oså, men problemet er at leiligheten vokser liksom ikke helt i takt med disse teppene, det er vel heller motsatt, så dette tror jeg ender i ett annet hjem 🙂

      Akkurat nå er det teppefritt på gulvene her, men jeg gleder meg til å ta frem noen igjen jeg også 🙂

      Klem til deg <3

    7. bentemay: Tusen takk kjære deg <3
      Det er ikke så mange måneder siden jeg lærte meg å hekle heller, men nå tror jeg jammen jeg snart har heklet 20 tepper 🙂
      Så hvis du har noen som kan vise deg er du plutselig i gang du også 😉

    8. outofoffice: Tusen takk 🙂
      Ja jeg er veldig glad for at det kan vaskes i maskin, for da kan man virkelig bruke det uten å være redd for at det skal bli møkkete 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg