En liten gjettekonkurranse

I helgen kjøpte jeg meg ett blad som heter Allers sommerideer,

ett flott blad med masse spennende tips og ideer ♥

Midt i blinken for meg!

I bladet fant jeg bilde og oppskrift på denne sommerhatten og falt pladask…♥

Oppskriften finner du på denne adressen:

http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=146&d_id=34&lang=no

 

I går fikk jeg en lur ide og var snar om å gjennomføre den 🙂

Først sendte jeg linken med oppskriften til min kjære mor,(Se →Min mor: norges hekledronning )

med spørsmål om hun kunne være så inderlig snill og hekle denne flotte hatten til meg 🙂

Svaret var JA, så da bar det videre til www.garnstudioet.com for å handle garn, som de skulle sende direkte hjem til min mor.

Smart?

Så tilbake til den lille gjettekonkurransen.

Hvilken farge tror du jeg har valgt?

For de som har begynnt å kjenne meg litt her er nok ikke svaret så vanskelig 🙂

 

Jeg trekker ut en vinner som får en ENGEL i posten.

Engelen er laget av bergkrystall


Disse englene solgte jeg da jeg drev nettbutikken www.engla.no 

 

Vinneren trekkes 

og publiseres i morgen.

Husk at du ikke trenger å ha en egen blogg for å delta.

 

~♥~ Engla ~♥~

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

26 kommentarer

Siste innlegg