Vi lager trehytte…

Men før jeg viser frem hele hytta vi jeg vise deg hagegyngen vi lagde denne uken.

Utgangspunktet var den gamle hagebenken vi hadde i Spydeberg.

Vi sagde av beinea og forsterket setet og ryggen med en ekstra planke. I disse plankene festet vi skruer og kjetting. Vi prøvde først å ha kjettingen på uttsiden av armlenene, men jeg syntes ikke det ble så fint. Derfor borret vi hull i armlenene i stedet, sånn at kjettingen kommer opp der (det vil si kjæresten min borret hull) Så var det bare å henge den fast i to skruer i bjelken under treet, gi den et par malingsstrøk og vipps så har vi en ny koselig sitteplass under trehytta vår.

Gjenbruk er gøy!

Det siste bildet er av vårt nye familiemedlem, Felix. (som betyr lykke) En kinesisk nakenhund på snart 6 år, med en ufattelig trist forhistorie. Den første eieren solgte han til noen som ville gi han i gave til sin datter. Men etter en måned endte han opp hos veterinæren for avliving. Tro det eller ei, men grunnen var at de syntes han var kjedelig. Veterinæren tok kontakt med oppdretteren. Hun fikk han tilbake og etter en grundig helsesjekk var jeg så heldig å få overta han. Vi har gitt han en ny start med et nytt navn og er overbevist om at han vil få et godt liv her hos oss. En ting er ihvertfall sikkert og det er at vi er utrolig takknemlig over å ha verdens herligste hund i hus

Jeg kommer snart tilbake så du får se tretopphytta vi har bygget i sommer, og frem til da vil jeg ønske deg en fortsatt fin sommer!

Klem fra Engla

4 kommentarer
    1. Det ble så fint Engla venn 💗 Gleder meg til å besøke deg i tretopphytta og jammen skal jeg gynge litt også 💗

    2. Oioi så spennende Engla :Gleder meg til å se trehytta og den benken din ble bare lekker, nydelig farge 🙂 Fine hunden og så utrolig fint at dere gir ham et godt hjem <3 god klæm <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg