Verdens minste tredemølle!

Reklame | Trygg helse

Jeg har i mange år ønsket meg tredemølle, men aldri hatt plass til det.. Helt til jeg oppdaget WalkingPad R1 PRO hos TRYGG HELSE. Den skal vistnok være verdens minste tredemølle. For når den ikke er i bruk, klapper jeg den sammen og setter den bak døra. Da er målene bare 98x72x15,5cm. Er det rart jeg ble glad! Akkurat nå har TRYGG HELSE sommerkampanje med hele 46% rabatt på den så langt lageret rekker, så hvis det er flere som drømmer om en tredemølle som tar liten plass vil jeg absolutt anbefale å ta en titt på denne.

Walkingpad R1 PRO sies å være verdens mest populære tredemølle, utviklet av Xiaomi. Den kraftige 918w motoren gir mulighet for både gange og løping!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg