Velkommen i tretopphytta vår…!

Reklame | Nordsjö Norge, Black Design Interior As, Bakeren og kokken

Et av sommerens prosjekter har vært å bygge ferdig en hytte/gapahuk i trærne. Utgangspunktet var en slags platting med gjerde rundt. Det sto klart allerede, da jeg flyttet hit. Etter et døgn i tretopphytte i vinter kom inspirasjonen til å bygge vårt eget lille krypinn.

Først måtte vi bytte ut stigen med en ordentlig trapp, så var det stendere, vindu ( vi hadde et stående i garasjen) panel på veggene og til slutt taket.

Det måtte litt kreative ideer til for å få opp vinduet, men det kom på plass til slutt 🙂

Jeg har blitt så glad i fargen vi har i stuen, så i samarbeid med Nordsjö Norge og Nordsjö Ide & Design, klarte jeg å finne en farge som er temmelig lik og enda finere en stuefargen vår. Derfor valgte vi å male hytta gul, både innvendig og utvendig.

Farge: E8.52.58

Fargekart: 5051 Color Concept

Malingen jeg brukte heter One Supertech

På instagram har jeg to giveawayer akkurat nå. I samarbeid med blackdesignno har jeg fått gleden av å kunne gi bort en “Joouly 35 Pro” –
Lampe, bluetooth høyttaler og vinkjøler i ett (verdi 1990,-)

og i samarbeid med bakerenogkokken har jeg fått gleden av å kunne gi bort en Mareld Terassevarmer til en verdi av 2990, –

Min instagram finner du HER

Vi er ikke helt i mål enda, men veldig nært 🙂

Veggene har jeg lyst til å fylle med artige metallskilt, også må vi snekre et passende bord her.

Dette “bordet” er nemlig bålpannebenkene vi laget rett før sommeren. Tenk, jeg som tidligere har vært livredd sagen, klarte med god veiledning fra kjæresten å lage dette settet.

Ja jeg er litt (mye) stolt 🙂

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg