Vår lille hjelper

Reklame | www.roboteksperten.no

I den nye leiligheten vår er stort sett alle møblene våre bruktfunn og dette grønne skapet er et av de.

Det er et “gammelt” Bombay skap som jeg har malt grønt. Jeg likte fargen det hadde fra før også, men siden vi bor på loftet og trappen opp er ganske smal fikk det litt juling på vei opp. Derfor var det greit med en makeover. Også liker jeg jo å sette mitt eget preg på møblene da…

Teppet på gulvet har jeg heklet av opprevet sengetøy som jeg har farget grønt. Oppskriften på teppene mine finner du her   

Men alt er ikke gjenbruk her, og en av mine beste invisteringer er denne robotstøvsugeren fra Roboteksperten

Det er som ei venninne sier “det beste kjøpet jeg har gjort utenom hunden vår”

Å starte dagen med en kopp kaffe, mens  robotstøvsugeren sørger for rene gulv. Det er hva jeg kaller hverdagsluksus.

Ikke nok med at den støvsuger, men den mopper gulvene våre i tillegg.

Er det rart jeg har blitt glad i denne lille hjelperen vår?

Vi kaller han Rambo, men det virkelige navn er “Xiaomi RoboRock S” Du finner den og mange andre robotstøvsugeren hos Roboteksperten Du kan lese mere om de forskjellige robotstøvsugerene fra Xiaomi her

Har du robotstøvsuger?

 

2 kommentarer
    1. Jeg fikk Roborock til jul i fjor og jeg elsker den. Beste jeg har fått noengang. Når barnebarna var her forrige uke, slapp jeg å grue meg til å bruke kreftene mine på å vaske når de hadde dratt. Sykt godt 🙂 Det er jo så flott hos deg. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg