Spadag hos Auster frisør på Storo

Reklame | Auster frisør Storo

Er det flere en meg som ikke har vært hos frisøren under korona epidemien?

Gleden var ihvertfall stor da jeg endelig satt i stolen til Janne hos Auster frisør på Storo igjen. Den en gang veldig korte panneluggen nådde under haka og resten av håret nådde nesten til rompa, så nå var det på høy tid med en klipp.
Siden jeg allerede hadde spart ut panneluggen valgte jeg å beholde den lang, men klippet opp resten av håret og lysnet det i front. Man kan faktisk få ny sveis, selv med langt hår!

 

 

Siden sist jeg var hos Janne hadde de byttet ut alle produktene og har nåAVEDA, som er et foregangs merke innenfor plante baserte hårprodukter og kosmetikk.

Jeg fikk servert deilig AVEDA te, og da Janne vasket håret mitt fikk jeg prøve Avedas Beautifying Radiance Polish på hendene. Det er en hud-fornyende “skrubbekrem” som fjernet døde hudceller, og ga en luksuriøs spa-lignende opplevelse. Den luktet himmelsk og hendene ble silkemyke.

Med meg hjem ble Babyliss PRO varmebørste, og med den er det mye lettere å forme den nye frisyren min.

Tusen takk for nok en fantastisk opplevelse hos dere på Auster og da spesielt deg Janne. Jeg kan virkelig ikke få fullrost dere nok ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg