Nytt soverom med fototapet

Reklame | Happywall

Allerede da jeg var på visning i denne leiligheten, så jeg for meg stuen med fototapet. Det ble det aller første prosjektet i leiligheten og jeg er veldig fornøyd med den.

Denne gangen er det soverom som står for tur og jeg har valgt ut en nydelig tapet fra Happywall

De har veldig mange forskjellige motiv og jeg skal ærlig innrømme at det ikke var lett å velge. Men til slutt gikk jeg for en tapet som heter Old rustic stone wall

Jeg liker det rustikke og falt pladask for denne steinveggen.

Ingen av oss hadde lagt tapet tidligere. Men til tross for skråtak og skjevheter både her og der i dette gamle huset, er jeg veldig fornøyd med resultatet. Jeg tør til og med påstå at denne fototapeten var relativt lett å legge.

Man skal egentlig legge fra topp til bunn, men siden vi har skråtak valgte vi å starte ved gulvet.

Hele veggen var fix ferdig på et par timer og Bella, valpen vår var en ivrig hjelper.

Med koden engla20 får du 20% rabatt på alt hos Happywall frem til 15/5

Nå er jeg veldig spent på hva du synes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg