Nytt og brukt, akkurat sånn som jeg liker det

Reklame | Lampegiganten

­

I leiligheten vår er det høy gjenbruksfaktor, men noe er nytt og det er gjerne ting jeg har ønsket meg lenge.

Sånn som den fine  Oslo lampen som jeg har ønsket meg mange år, og som nå endelig står i stuen min.

Den er fra www.lampegigaten.no og som navnet tilsier har de et gigantisk utvalg av lamper.

“Denne moderne gulvlampen med tre bein i metall og stoffskjerm, ble laget av Ole Rogne, som grunnla lampeselskapet Northern Lighting i 2005 sammen med tre venner. I 2006 designet Rogne den prisbelønte gulvlampen Oslo Wood. Denne designen ble inspirert av lysspillet mellom skygge og lys i Oslos bytrær, som filtrerer lyset og lyser opp den mørke vinterhimmelen.”

Oslo lampen finnes i mange kombinasjoner og du kan velge farge både på understell og skjerm. Som du ser gikk jeg for beige “kropp” og fargen karamell på skjermen. Jeg synes det tar igjen fargen på sofaen vår på en fin måte.

Lysekronen på dette bildet er også fra Lampegigaten

Nå er jeg spent på hva du synes!

Følg meg gjerne på instagram @englaskreativeverden for daglig oppdateringer.

Jeg ønsker deg en fin dag!

Klem fra Engla

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg