Min mest brukte kjøkkenmaskin

Reklame | Cosori

Eggemuffins i airfryeren er så lettvint og godt 😋

Jeg starter med spekeskinke, så heller jeg oppi tre egg som er vispet sammen med litt jalapeno ost, salt, pepper og noen flak med chilli. Til slutt putter jeg oppi noen paprikabiter og gjerne vårløk eller purre hvis jeg har.

Stekes på 175° i 8-10 minutter.

 

Airfryeren er uten tvil den mest brukte kjøkkenmaskinen vår. Den er som “poteten” og kan brukes til det meste. Jeg koker egg, baker, steker kjøtt, fisk, kylling, grønnsaker osv osv…

Jeg har Cosori Premium Airfryer, som er kåret til best i test av tekguide.no

Hvis du ikke allerede har skaffet deg en, kan jeg varmt anbefale deg denne. Den finnes i rødt, hvitt og svart.

Med koden engla15 får du 15% på hele din ordre i tillegg til gjeldene tilbud i nettbutikken. Gratis frakt får du også!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg