Litt nytt og mye gjenbrukt

Reklame | Lampegiganten

Du som har fulgt meg en stund, vet nok at jeg elsker gjenbruk. Så i denne kroken av stuen har jeg pusset opp en dagseng jeg fant på finn, og den gamle telefonen fikk nytt liv som “blomsterpotte” Dårlig med summetone i disse telefonene nå, og da er det fint å finne andre måter å bruke de på.

Men selv om jeg er veldig glad i gjenbruk, må jeg innrømme at jeg også kjøper nytt. Som den fine nye “trekkspill” lampen, Norwin med uttrekkbar arm som jeg har hengt over sengen. Den fant jeg hos Lampegiganten og synes den passet perfekt inn her. Jeg liker så godt den litt rustikke “gamte” stilen. I tilleg til at man kan dra den ut og bevege skjermen. Lysekronen du skimter i det første bildet er også derfra.

Lampegiganten har et enormt utvalg, så hvis du er på utkikk etter en ny lampe kan jeg virkelig anbefale deg å ta en titt hos de.

Jeg ønsker deg en riktig god helg!

 

Klem fra Engla

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg