Iglo vase og lykter

For noen uker siden kunne jeg endelig hente de nydelige iglovasene og lyktene som Knut og Kjartan fra sommerhytta har designet for Magnor glassverk 🧡 Da hadde de kommet inn i min lokale interiørbutikker Scala interiør her i Nittedal og gjett om jeg var rask til å sikre meg de 😅

Liker du de?

Jeg har hatt lyst på de helt siden jeg så det første bildet Knut og Kjartan delte.

Akkurat nå har de salg på masse sommervarer, med opp til 70 %. Så hvis du ikke allerede har tittet innom dem enten i deres fysiske butikk her i Nittedal, eller i nettbutikken deres, vil jeg absolutt anbefale deg det, for de har utrolig mye fint!

I tillegg til interiør har Scala interiør også møbler, smykker og mange fine klær til både liten og stor.

Shopping, eller ei, jeg ønsker DEG en riktig god helg akkurat der hvor du er 🧡

4 kommentarer
    1. Hei Engla. Har kikket litt på det som du har laget og jeg blir nesten stum av beundring. Ble så facinert av de flotte fargene og hvordan du har kombinert dem. Virkelig kjempefint.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg