I dag laget jeg grønn smoothie for første gang

Reklame | Bakeren og kokken

Har du smakt grønn smoothie?

Jeg har laget en del smoothie tidligere. Men med grønnsaker oppi har jeg aldri prøvd.

Må innrømme at jeg var en smule skeptisk, men tro meg det er kjempegodt!

Både blenderen og vannkokeren finner du hos Bakeren og kokken 

Trykk (HER) for å komme direkte til Smeg produktene

Jeg elsker de fine fargene og designet til Smeg og har lenge ønsket meg en god blender. Nå når jeg endelig fikk den rosa blenderen som jeg har ønsket meg, har jeg ingen unnskyldninger for å ta noen grep i forhold til kostholdet. Her har nemlig kiloene trillet på den siste tiden, og det ønsker jeg å gjøre noe med.

Så var det denne smoothien da. For å gjøre det ekstra lettvint for meg selv valgte jeg å kjøpe ferdig smoothieblanding. Denne har hele 41 prosent grønnsaker (grønnkål, spinat,ingefær, banan og mandarin) Jeg var som sakt skeptisk,men den ble faktisk veldig frisk og god.

Har du også prøvd å ha grønnsaker i smoothien?
Det er i grunnen ikke noe hokus pokus å lage smoothie selv, men hvis du vil ha det virkelig kjapt og enkelt så anbefaler jeg deg å bruke ferdig smoothieblandinger i porsjonsposer. Det er bare å ta ut en porsjonspose fra fryseren, tilsette litt juice, en tur i blenderen og vipps så har du et godt måltid/mellommåltid

De søte flaskene er forresten en av nyhetene hos Norgesglasset

Nevnte jeg hvor godt det var..?

Til slutt vil jeg bare få anbefale deg å ta en titt hos Bakeren og kokken

For i tillegg til Smeg produktene har de utrolig mye annet fint, til konkuransedyktige priser. Jeg har handlet mye hos de oppgjennom årene og er like fornøyd hver gang!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg