En natt i tretopphytte

Reklame | Trysil tretopphytter

Drømmer du om en natt i tretopphytte?

Denne måneden har jeg en fotokonkurranse med tema HYGGE på instagram og vinneren får en natt i Elvehytta hos Trysil tretopphytter i premie.

Denne flotte hytta er også tilrettelagt for rullestolbrukere. De har bygget vei både opp til hytta og ned til vannet. Nede ved vannet har de også bygget en egen gapahuk og en brygge til fri disposisjon for de som er på hytta.

Vi har ikke wifi
Snakk med hverandre…
Lat som det er 1995
Dette skiltet fra Drothea måtte jeg bare ta med meg da vi skulle overnatte i Elvehytta hos Trysil tretopphytter.
Tro meg, det det kan være en overgang for både store og små, men vi har så godt av disse pausene. Hva med deg, passer du på å ha wifi-fri iblandt?

Mater du fuglene? Dette synet varmet mitt kreative gjennbrukshjerte 🧡 For hos @trysiltretopphytter er det ikke bare hytta i seg selv som er så fin. Det er så mange kreative og fine detaljer både ute og inne også.

Del gjerne dine gjør det selv prosjekter med meg ved å bruke taggen #diy_engla på instagram

Min instagramprofil heter @englaskreativeverden og den finner du ved å trykke HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg