Drømmeleiligheten

Nå er det lenge siden sist jeg oppdaterte bloggen og mye har skjedd.

Jeg har blant annet kjøpt drømmeleiligheten og det har jeg lyst til å fortelle mer om i dag.

Alt startet før sommeren 2019, da jeg lå og sov. Jeg drømte at jeg hadde funnet drømmeleiligheten. Drømmen var så virkelig så da jeg våknet måtte jeg selvfølgelig sjekke finn, og der lå den! Jeg følte virkelig at dette var meningen… Men.. selv om jeg hadde ganske mye egenkapital etter at jeg solgte leiligheten i Spydeberg, ville ikke banken gi meg det lånet jeg trengte. Dermed kastet jeg inn håndkle, siden det føltes umulig å komme noe videre Men før sommeren i år tittet jeg nok en gang på finn og der lå den igjen. Den hadde ikke blitt solgt året før. “Det måtte jo virkelig være meningen” ! For å gjøre en lang historie kort, endte det med at jeg fikk lån og at huseieren gikk betraktelig ned i pris.

ALT ER MULIG!

Før jul i fjor signerte jeg kjøpekontrakt en. Dere kommer fort til å skjønne hvorfor dette er drømmeleiligheten da jeg deler flere bilder derfra.

I morgen tenkte jeg å dele før og etter bilder fra stuen, og jeg håper at du vil følge med.

Alle disse bildene er fra prospektet og er tatt av http://www.eiendomsfotografen.com

Jeg ønsker deg en fin kveld!

Klem fra Engla

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg