Drømmeleiligheten – Før og etter bilder fra stuen

Reklame | Lampegiganten

Bildet over viser stuen sånn den så ut da tidligere eier bodde her. Jeg så på den som et blankt lerett med alle de hvite overflatene.

Bildet over er fra prospektet og er tatt av http://www.eiendomsfotografen.com

De av dere som har fulgt meg vet at jeg er veldig glad i farger og de må jeg selvfølgelig ta med meg inn i mitt nye hjem.

Stuen hadde jeg pusset opp og innredet i hodet mitt, lenge før jeg overtok leiligheten. Jeg var aldri i tvil om hvordan denne veggen skulle se ut.

Her skulle tapeten jeg hadde drømt om i årevis opp!

Så etter å ha helsparklet veggen, med god hjelp fra Byggmester Haagensen. Var det klart for tapetsering. (Byggmester Haagensen skal jeg fortelle mere om da vi kommer til innlegget om kjøkkenet)

Tapetsering ja… Det skjønte jeg fort at jeg ikke kunne klare selv. For med skråtak og 350 cm under taket var det en umulig oppgave for meg. Dermed begynte jakten på noen som kunne hjelpe. Det var neimen ikke lett,men etter 3 måneder var det endelig en som sa seg villig til å ta jobben. Resultatet ser du her.

Ble det ikke fint?

Alle møblene i leiligheten vår er bruktfunn, bortsett fra sofaen og sengen på rommet mitt.

Kronen på verket ble denne vakre krystallkronen fra Lampegiganten.

Den kan man ha både elektrisk og levende lys i.

Selv har jeg valgt led lys i stedet for levende lys, siden jeg bor i et 110 år gammelt trehus og prøver å ha brannsikkerhet i fokus. Det er ihverfall veldig koselig da de begynner å lyse av seg selv på kvelden,og de ser egentlig veldig naturlige ut.

Den vakre lysekronen finner du HER

Lampegiganten har et stort utvalg av lamper for enhver stil, så jeg kan varmt anbefale deg å ra en titt der.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg