Bli ny dag hos Auster Salon & Academy Storo

Reklame | Auster Salon & Academy - Storo

 

For noen uker siden gikk jeg langt utenfor min egen komforsone. For som du kanskje har lagt merke til trives jeg best bak kameraet. Jeg har ikke lagt ut bilder av meg selv på flere år, men her er jeg… Fortsatt ikke klar for å vise hele meg, men et lite glimt… Mange av oss har kjent skam på kroppen og vet hvordan følelsen får en til å ville synke ned i bakken og forsvinne. De siste årene har denne følelsen forsterket seg i takt med at kiloene har “ramlet” på. Jeg vil nesten gå så langt som å si at jeg hater mitt eget speilbilde. Det vil jeg gjøre noe med!

Jeg vil ta bedre vare på kroppen min og lære meg å bli glad i meg selv for den jeg er.

Jeg vet at jeg er et godt menneske, som har mye å gi til de rundt meg. Men for min egen del har jeg latt kiloene definere meg. Det første jeg har tenkt da jeg har sett mitt eget speilbilde er “fy faen som du ser ut”! Ja jeg vil gå ned i vekt, men enda viktigere er det å ta vare på seg selv. Bli venn med meg selv.

Dagen hos Auster Salon & Academy Storo var helt fantastisk! Janne farget og klippet håret mitt og Nora sminket meg. Sammen har Janne og jeg lagt en plan fremmover og hvem vet, kanskje jeg viser litt mer enn håret mitt igjen etterhvert også.

Her kommer et lite bildedryss fra dagen hos Auster Salon & Academy Storo‍

Med meg hjem fikk jeg med meg hårprodukter fra “OWAY= The organic way”
De lager hår-og skjønnhetspleie etter naturens prinsipper.
Glossy nektar- olje, gir glansfullt hår, passer for slitte hårspisser.
Color protection hairbath og har mask- er fargebeskyttende for farget hår.

Så nå skal jeg ta godt vare på håret mitt!

Til slutt vil jeg si tusen hjertelig takk til daglig leder Merethe som ønsket meg velkommen og til Janne og Nora som behandlet meg som en prinsesse.

Jeg ønsker deg en god ny uke!

Klem fra Engla

12 kommentarer
    1. Så fint å bli kjent med deg, England. Fin inni og utapå, spennende og modig.
      Gleder meg til neste treff.❤
      Klem Janne

    2. Høres ut som du hadde en fin dag. Og håret ditt er nydelig. Jeg elsker fargen. Håper å se mer av deg på bloggen din. Alle burde føle seg komfortable i sin egen kropp, men jeg vet veldig godt hvor vanskelig det er å putte bilder av seg selv på nettet når man ikke føler seg bra. Derfor vil jeg ønske deg masse lykke til. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg