Black Friday – tidenes rabattkode

Reklame | Poster Store

Soverommet har jeg ikke vist frem her enda, så da er det på høy tid med en liten titt.

Jeg har valgt å male tak og vegger i fargen Organic green. Det har jeg gjort på begge soverommene.

I bakkant av sengen har vi satt opp vegg og laget en “låvedør” som går på skinner. Der inn er planen og oppbevare klær og andre ting som ikke behøver å stå fremme.

Sengen kan også vippes opp og har oppbevaring under hele.

Det er lite veggplass i leiligheten vår, men det er ikke så mye som skal til for å endre et rom. Nye plakater og nytt sengetøy for eksempel.

De fine plakatene og rammene har jeg bestilt fra Poster Store og i dag er jeg så heldig å få dele tidenes rabattkode fra POSTER STORE med deg.

For med koden engla55
får du hele 55% rabatt på plakater (ikke selection eller rammer) Koden er gyldig til 30 november.

HER  finner du også masse inspirasjon til bildevegger.

De har et enormt utvalg, så jeg er sikker på at du vil finne noen du liker 😉

 

Selv har jeg klikket hjem tre forskjellige motiver som jeg bytter på, og nå lurer på hvilket du liker best?

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg