Helgens prosjekt er ferdig pyntet og hengt på veggen! (diy – juletre)

Reklame | www.panduro.no

Lager du julepynt selv? I helgen laget jeg det perfekte treet til små rom. Et tre til å henge på veggen.

Utstyret jeg trengte var:

-sag

-hammer

-avbiter

-limpistol

-lekter

-girlander

-julekuler

-ledlyslenke

(girlander,julekuler og ledlyslenken er fra Panduro

Jeg startet med å lage den formen jeg ønsket at treet skulle ha, for så å feste noen lekter vannrett over. (ca 15 vm mellom hver.)

Da grunnkonstruksjonen var ferdig begynte jobben med å feste granbaren (girlander fra Panduro)

Jeg festet girlanderet med kabelklemmer og til slutt litt lim (limpistol) her og der.

Da treet endelig var ferdig, festet jeg en krok på baksiden, for å få hengt det på veggen. Et artig prosjek, som jeg aldri har sett maken til!

Årets pakkekalender er også laget med materialer fra Panduro og i morgen skal allerede pakke nr 5 åpnes. Det betyr virkelig at julen nærmer seg med stormskritt! Jeg har bestemt meg for å kose meg mest mulig i adventsstiden til tross for oppussing og at jeg kanskje ikke rekker hverken storvask eller å bake alle sju slagene. Jul blir det jo uansett og det viktigste for meg er at barna koser seg. Innholdet i pakkene vareier fra dag til dag, men innimellom inneholder pakken en lapp med aktiveteter vi skal gjøre sammen. Aktivitetene kan være alt fra å bake pepperkaker, til å lese bok, eller se en film sammen.

Nå skal vi lage snøballer, men først vil jeg ønske deg en fin kveld!

(Oppskriften på snøballer finner du her . Denne gangen har jeg laget trippel oppskrift, for jeg vet at de forsvinner veldig fort. )

Klem fra Engla

Ta gjerne en titt på facebooksiden min Englas kreative verden og instagramkontoen min englaskreativeverden. Der legger jeg daglig ut bilder fra min kreative hverdag.

#diy #juletre #panduro #panduromyway #panduropyssel #kreativ #jul #julekaker #bake #oppussing #interiør #adventskalender #julekuler #ledlys #hygge #familie #julekos #advent
3 kommentarer
    1. Hei Engla! Du er så utrolig kreativ og flink, at jeg blir målløs! Morsomt juletre!
      Vet du, at jeg er så enig, jul blir det uansett. Jeg driver og pakker og flytter fra leiligheten, skal bare bo på gården og reise på hytta innimellom. Slutt på pendlerleilighet. Blir godt egentlig. Regner med å kjøre de store tingene i slutten av uka. Skal bli godt å bare ha et hjem + hytta. Så travle tider. Ser dårlig ut for kaffebesøk før jul, men etter jul satser vi på roligere dager, så da må vi prøve å få til noe. Stor klem fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg