Diy – julekrans, eller lusiakrans som barna kaller den..:)

 

Sakte men sikkert begynner vårt nye hjem å ta form.🧡 Ting tar tid og derfor har det vært stille fra meg en stund. Men etter å ha vært innom Panduro en tur i helgen, fikk jeg endelig inspirasjon til å lage litt kreativ pynt igjen. Resultatet ble det barna våre kaller lusiakrone. 

Trinn for trinn beskrivelsen får du her:

En halmkrans

Grønn blomstertråd

Girlander

Lysholdere med stift

(Alt utstyret finner du HER )

Jeg startet med å dele opp girlanderet i mindre biter. Deretter festet jeg de små bukkettene med “granbar” på halmkransen ved hjep av blomstertråden. Da den var dekket med “granbar” festet jeg de fire lysholderene. 

Til slutt festet jeg fiskesnøre på de fire punktene mellom lysholderene og hengte den i en krok i taket. 

Det hele tok meg kanskje en time, og resultatet ble riktig så fint synes jeg! 

Har du begynt med juleforberedelsene enda?

#diy #gds #julepynt #lyskrans #panduro #kreatv #pyssel #halmkrans #kransebinding #julekrans #interiør #inspirasjon #hobby #julehjem #oppussing #nytthjem
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg