Jeg elsker fløyel!

Reklame | www.cellbes.no

Fløyelsgardiner, fløyelsputer, fløyelspledd og fløyelsklær…jeg elsker det myke stoffet! Er du glad i fløyel?

Jeg har alltid vært glad i fløyel og hvert år når det nærmer seg juletider tar butikkene ofte inn dette myke stoffet. Men i år har jeg sluppet å vente, for nå har det deilige stoffet virkelig funnet veien inn i de fleste klesbutikker og interiørbutikker. Gull gardinene fra Cellbes har jeg hatt hengende noen måneder allerede og de var noe av det første jeg tok med meg og hengte opp i vårt nye hjem. 

Forrige uke fikk jeg nye puter og pledd fra Cellbes og nå vurderer jeg og kjøpe et sett med lilla fløyelsgardiner til vår nye stue. Jeg må bare vente til den er ferdig, og det kan jo være en tålmodighetsprøve. “hihi” 

Her har vi nemlig revet av både gulv og vegger og da tar sin tid å bygge alt opp igjen. Jeg hjelper til der jeg kan, men all ære til min min kjære som står på i timesvis for at vi skal bli ferdige. 

Som du kanskje skjønner er det ikke mye å ta bilder av her enda, derfor fortsetter jeg å dele bilder fra leiligheten i Spydeberg. De nye eierene overtar leiligheten 1 november, så jeg håper vi er nogenlunde i orden i vårt nye hjem i god til før det. Åh, som jeg gleder meg til å til å møblere mitt nye hjem. 

I kveld skal de første gipsplatene opp på veggene her og jeg gleder meg stort til å finne frem malingsrulla igjen “hihi”

Jeg ønsker deg en herlig høstdag!

Klem fra Engla

Ta gjerne en titt på facebooksiden min Englas kreative verden og instagramkontoen min englaskreativeverden. Der legger jeg daglig ut bilder fra min kreative hverdag.

 

#fløyelsgardiner #velourgardiner #fløyelsputer #velourputer #cellbes #oppussing #interiør #fargerikehjem #renovering #flytting #ostepop
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg