Leiligheten vår skal selges!

Reklame | www.kilands.no

“Everyday magic at your table!” Her skjer det mye om dagen. Vi pakker, rydder og kaster, for om kort tid skal vi nemlig flytte. Men først skal skal det gjøres en del her. Det skal bl.a legges nytt gulv. Male ferdig må jeg også…. Det blir fort stående igjen litt her og der når man pusser opp selv, og hos oss er det absolutt ikke noe unntak. 

I dag hadde jeg besøk av en megler og han digget det fargerike hjemmet vårt. Jeg trodde han ville råde meg til å male alt hvitt og få ut mine fargerike møbler, men tvert imot. Han likte stilen og syntes så absolutt at det skulle være fargerikt her. Selv om vi her i Norge er litt forsiktige enda, er fargene på full vei inn i hjemmene våre igjen.

Apropos farger…Trenger du et nytt gulvteppe eller tre?

Med rabattkode ENGLA2018 får du 10 % rabatt på hele sortimentet  hos www.kilands.no frem til 25 juli.

I deres enorme sortimentet finner du tepper i alle regnbuens farger, i forskjellige former, kvaliteter og prisklasser. 

Det rosa teppet jeg har på stua finner du også der.

Jeg ønsker deg en fin kveld!

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden← 

 

#kilands #nettshopping #rabattkode #teppe #rosateppe #leilighettilsalgs #tilsalgs #selges #eiendomsmegler #oppussing #interiør #englaskreativeverden #facebook #instagram #everydaymagic #fargerikegjem #fargerikt #kreativ
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg