Nymalt teakkommode

Reklame | www.panduro.no

Et av forrige ukes prosjekter var denne teakkommoden. Jeg klarte ikke å bli helt enig med meg selv i forhold til hvordan den skulle bli til slutt..  så jeg spurte mine følgere på instagram og facebook om hva de mente at jeg skulle gjøre med den siste skuffen. Om jeg skulle beholde den øverste som den var.

Skuffene er malt ton i ton med vintage paint fra Panduro. Jeg startet med en boks gul og en med hvit maling. Den første skuffen malte jeg med den rene gule fargen. Til de neste skuffene tilførte jeg noen spiseskjeer hvitt for å få de en nyanse lysere.

Da jeg spurte følgerene mine fikk jeg veldig mange gode tilbakemeldinger og tips. Noen syntes den skulle være som den er her, med den øverste skuffen umalt. Noen syntes at den umalte skuffen skulle være nederst. Noen syntes at jeg skulle gå for et hakk lysere på den øverste og andre mente at jeg skulle bryte med rosa eller mintgrønn. 

Som du ser har jeg valgt å beholde “skroget” orginalt og det samme har jeg gjort med håndtakene.

Den siste skuffen endte opp med å bli et hakk lysere og jeg synes det ble veldig fint.

Hva synes du?

Denne uken har jeg malt kjøkkenbordet igjen og det skal jeg prøve å få tatt bilder av i dag.

Kan du gjette hvilken farge jeg har valgt?

Jeg ønsker deg en superduper dag!

Klem fra Engla

#maling #gjenbruk #teak #retro #teakkommode #gulterkult #gul #vintagepaint #panduro #kalkmaling #chalkpaint #kreativ #gjørdeselv #englaskreativeverden #panduro #instagram #facebook #følgere
7 kommentarer
    1. Så utrolig kult! Digger stilen i hjemme ditt! Fargene spiller utrolig godt sammen og gir rommet en skikkelig livlig følelse! 😀 😀 Detter er Digger med stor D!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg