Bedre sent enn aldri…

Reklame | www.cellbes.no

I går kveld fikk jeg endelig somlet meg til å henge opp mine nye gardiner. Jeg bestilte de for to mnd siden, men har vært så usikker på fargen… Skal jeg sende de i retur, eller skal jeg ikke…Hadde egentlig sett for meg grønne velour gardiner, men ende opp med disse i gull fra Cellbes  De finnes i grå, petrol, fersken og gullfarget. Du finner de HER  

Tidligere hadde jeg mørkeblå velourgardiner, men de passet absolutt ikke, så de ble bare skøvet frem og tilbake, og ble i veien samme hvor de hang “hihi”  Sent i går kveld fant jeg altså ut at jeg skulle skifte, så i dag var det spennende å stå opp for og se hvordan det så ut i dagslys. Jeg ble egentlig veldig fornøyd med resultatet.

Jeg vet at det er mange som ikke bruker gardiner, men jeg føler at det blir lunere og koseligere her med gardiner. I tillegg til at jeg faktisk bruker dem. Vi bor i første etasje i et borettslag, med naboer som går forbi, så når kvelden kommer synes jeg det er fint å kunne trekke for gardinene.

Bruker du gardiner?

I går var jeg på leting etter en rund duk, og det var nærmest umulig å oppdrive. Joda, det fantes noen, men da var det voksduk, eller hvit blondeduk… Det jeg egentlig ønsker meg er en linduk, men jeg fant alså ingen runde, og til slutt endte jeg opp med denne fra Jysk. 3 meter til 60 kroner. Billig og bra! 

Putene, lysestakene, koppene og “fatet” er fra Dorothea

Jeg ønsker deg en fin kveld!

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden← 

 

#cellbes #gull #gardiner #stue #borrettslag #velourgardiner #velour #fargerikt #makroner #dorothea #interiør #nettbutikk #løpogkjøp #nettshopping #shopping #jysk #nervøsfløyel
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg