Her frotser vi i fargerik mat

Reklame | www.cellbes.no

Det er neimen ikke verst å være på slanker’n når man kan fråtse i ferske bær…

Eller det heter kanskje livsstilsendring.. Målet er ihverfall å gå ned noen kilo og bli der…

Ferske bær og cottage chees er sundt, kjempegodt og metter bra. Rene kinderegget rett og slett. Jordbæra synes jeg faktisk er best på denne tiden av året.

Både skjærefjøla og den fine jordbærduken er fra Cellbes. Skjærefjøla finner du her HER  og duken finner du HER 

Serviset er fra Rice

Ostepop’en er det eneste jeg ikke har funnet et godt alternativ for, og det er like greit. Tror det er viktig å kose seg med akkurat det man har lyst på i blandt også jeg, og med det mener jeg vel egentlig hver fredag “hihi”

I morgen er jeg klar for årets instatreff på Strømstad spa i Sveriege, derfor ønsker jeg deg like godt en riktig god helg nå.

Følg meg gjerne på facebook Englas kreativ verden  og på instagram englaskreativeverden  der oppdaterer jeg daglig med bilder fra min hverdag.

Klem fra Engla

#cellbes #rice #ricedk #bær #jordbær #bringebær #blåbær #cottagechees #sundtoggodt #slankekur #ostepop #instatreff #instagram #facebook #englaskreativeverden #fargerikt #interiør #kjøkken
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg