Jippi, endelig er det klart for filleriving igjen!

Reklame | https://www.trademax.no/

(sponset innhold)

I går så  jeg årets første sommerfugl. Den fløy forbi uteplassen vår. Jeg elsker sommerfugler, og kunne vært truende til å kaste alt jeg hadde i hendene for å løpe etter denhihi

For en uke siden måket vi snøen av plattingen og i går var det endelig klart for å sitte ute og rive filer igjen.  Det er alt for lenge siden jeg har heklet tepper, men nå kan jeg endelig sette meg ned å hekle av nyrevet sengetøy “hihi”

Fillerivingen støver veldig så det må gjøres utendørs. Sånn som jeg bor nå er jeg også avhengi av at det er oppholdsvær for å kunne rive. Jeg har prøvd å sitte inne på badet, men det annbefales absolutt ikke! Drømmen hadde vært å ha en egen paviliong på uteplassen vår. Med gassovn kunne jeg kanskje sittet ute og revet filler på vinteren til og med. 

I dag har jeg tittet på pavilionger hos Trademax og drømt om sene sommerkvelder sammen med venner og familie i vår egen “sommerstue”

Det er lov og drømme.. 🙂

 

#gjenbruk #paviliong #trademax #uteplassen #uterom #hekle #hekling #hekleteppe #håndarbeid #sommerfugl #vårtegn #vår #interiør #familie #venner #diy
2 kommentarer
    1. det er lov å drømme ja,selv drømmer jeg om en gapahuk i hagen :=) det blir jo litt det samme.har et par grønne dynetrekk som skulle bli til tepper for noen år siden,men mine ligger der fortsatt ,kanskje jeg skal rive dem i år :=)

    2. Det er fint å ha drømmer. Gapahuk er jo enda bedre, men jeg bor i borettslag, så her er det nok ikke lov å bygge noe. Jeg ønsker deg en fin dag og håper du har hatt en fin påske.
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg