Roser kan brukes til så mangt…og jeg kjøper de med god samvittighet

(sponset innhold) Snart fredag og vinterferien står for tur. Det betyr ekstra tid til å være sammen med familie og venner, og ekstra tid til å gjøre noe gøy!

Frokost på sengen f.eks… det hadde jo vært koselig 🙂

De fine gullskjeene er fra nettbutikken Cellbes. Du finner de HER

Brettet er også fra Cellbes. Det er egentlig et brettbord, som jeg bruker som nattbord. Veldig praktisk med nattbord og brett i ett. 

Er det ikke fint med rosebladene? 

Før kjøpte jeg sjeldent avskårne blomster, fordi jeg synes det er trist at de visner og dør så fort. Men etter at jeg begynte å ta bilder, blir de jo foreviget. Så nå kan jeg kjøpe roser med god samvittighet *hihi*

Denne gangen har jeg til og med laget lyslykt med rosebladene. 

Bruker du roser til noen kreative sprell?

Jeg ønsker deg en fortsatt fin  kveld!

Tusen takk for at du tittet innom.

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

#cellbes #gull #gullbestikk #frokostpåsenga #soverom #roser #roseblader #fargerikt #kreativt #islykt #brettbord #frokostbrett #englaskreativeverden #interiør #nettbutikk #løpogkjøp #tips #nettbutikk
3 kommentarer
    1. Så smart :-)) Jeg bruker både bladene og avskårne blomster litt til. Klipper de ned og legger de i skåler med litt pyntesteiner osv 🙂 Da holder de en stund til. Men islykt må prøves. Takk for tips, og ha en fortsatt fin kveld 🙂

    2. Jernbanefrua..: Tusen takk! Det høres veldig fint ut med pyntesteiner også. Sommerblomster legger jeg ofte i en skål sammen med flytelys. Det er også veldig dekorativt.
      Kos deg og nyt kvelden der hvor du er 😉

    3. Klart vi kan ha friske blomster. Koselig med roser og roseblader. Her har det blitt noen primula, men de står ute på terrassen. Nå gleder jeg meg til minipåskeliljene kommer. God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg