Vi går for GULL!

(sponset innhold) Januar har vært en evigvarende sykdomsperiode her i huset og jeg må innrømme at dagene blir utrolig lange når man bare går her hjemme.

MEN…da hjelper det med litt nettshopping “hihi”

Stort sett alt av kopper og kar hos oss er fargerikt. Til og med bestikket vårt var rosa..men det begynte å bli veldig slitent og klart for utskiftning.

Dette fine gullbestikket fant jeg hos Cellbes. Da det kom i posten, gikk det rosa bestikket vårt i søpla. Jeg har lenge tenkt at det hadde vært fint å ha et nøytralt servise også, for da kan jeg pynte med hvilke farger jeg vil på tilbehøret.

Dette serviset som inneholder 4 middagstalerkner, 4 asjetter, 4 skåler og 4 kopper passet perfekt. De hadde det i grått, hvitt og svart. Hvis du vil se de andre fargene finner du de HER

Som du kanskje skjønner var dette en pakke jeg ventet spent på, så da den kom i posten måtte jeg pynte litt ekstra her. 6-åringen min ble ihvertfall mektig imponert over å kunne spise med gullbesikk “hihi”

Min første, men absolutt ikke siste handel derfra. Jeg kjøpte med et par ting til også… Hvis jeg blir ferdig med oppussingen av soverommet noen gang, skal du få se det etterhvert.

Pleier du å handle på nett?

Har du i så fall en favorittbutikk?

 

Jeg ønsker deg en  herlig  kveld!

Tusen takk for at du tittet innom.

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

 

 

#cellbes #gull #gullbestikk #middagsservise #borddekking #bordpynt #borddekkdeg #fargerikt #tulipanenesdag #tulipanensdag #interiør #nettbutikk #løpogkjøp #nettshopping #shopping #sykdom #influensa
2 kommentarer
    1. Utrolig tøft! Og det er du og, jeg hadde aldri turt å bruke så mye farger som du gjør. Jeg hadde aldri greid å gjøre det så flott som du får det til å bli! Gratulerer med nytt bestikk og servise 🙂
      Ha en flott kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg