Mine kreative prosjekter i 2017

Velkommen til Englas kreative verden. Det er neimen ikke ofte gangen er så ryddig, men kanskje den blir det igjen en dag…  Den gamle teakkommoden og lampen har blitt malt gult, gamle leksikon fungerer som en liten krakk. De har blitt limt sammen, malt og til slutt har jeg festet små hjul under. På gulvet har vi et teppe som jeg har heklet av opprevet sengetøy.

Jeg elsker å fornye ting og sette mitt preg på tingene rundt meg, så spraymalingen har blitt min trofaste følgesvenn.

Dette er et av mine mest likte bilder på instagram i 2017. Trebrettet er fra Panduro og messinglysestakene har jeg funnet på loppis. Alt er malt med spraymaling fra Panduro

Den gamle snurretelefonen som fikk nytt liv som blomsterpotte er en av mine favoritter.

Marimekko mønsteret gikk igjen i mange av mine perleprosjekter i 2017. Nå lurer jeg på om jeg skal perle en Marimekko inspirert klokke.🤔
Det er flere som lurer på hvor perleboksene og de store brettene er fra og svaret der er også Panduro. De store perlebrettene er flere små som er satt sammen. 

Også var det malingsprosjektene da….De tok jo virkelig helt av i året som gikk, så de tror jeg må deles i et eget blogginnlegg.

Hvis du er på instagram er det veldig koselig hvis du vil dele dine prosjekter ved å tagge de med #diy_engla Innimellom deler jeg noen bilder derfra også.

Jeg ønsker deg et godt nytt år fylt gode opplevelser, magiske øyeblikk og mye moro!

Også håper jeg selvfølgelig at du vil slå følge med meg her i min kreative verden i året som kommer.

Klem fra Engla

Ta gjerne en titt på facebooksiden min Englas kreative verden og instagramkontoen min englaskreativeverden. Der legger jeg daglig ut bilder fra min kreative hverdag.

#interiør #interior #interiör #diy #perler #hamaperler #panduro #gjenbruk #oppussing #fargeglad #colorlove #nordsjö #inspirasjon #redesign #maling #gul #diyprosjekt #gjørdetselv #doityourselfe #englaskreativeverden #design #hobby #mydesign #farger #kreativ #hama #interiørblogg #instagram #facebook
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg