Mobilklokke for barn – en god investering!

Jammen har det skjedd mye innen teknologien siden jeg var lita… Da hadde vi hustelefon med dreieskive…

Min første mobiltelefon kjøpte jeg for ca 20 år siden. Da kostet en formue å ringe, så den ble bare brukt for å gi korte beskjeder.

Jeg må innrømme at jeg begynner å føle meg gammel når jeg tenker på den utviklingen som har vært…for nå kan man snakke med hverandre via en liten klokke. Ja vi kan til og med snakke så lenge vi vil uten at det koster noe ekstra.

I sammarbeid med Tveberg har vi vært så heldige å få teste Wonlex gps klokke for barn.

Den fine klokken var enkel å “sette opp” og med noen få tastetrykk var den klar for bruk. Jeg valgte å klargjøre den selv, vel vitende om at det bare var å ta en telefon til Tveberg hvis jeg skulle trenge hjelp. Det forsikret jeg meg om på forhånd hihi” 

Vi har vært på camping store deler av sommeren og ved hjelp av mobilklokken har både femåringen og vi voksne fått mer frihet.

Klokken er veldig enkel i bruk og ved hjelp av tilhørende app kan jeg se hvor femåringen min er. I tillegg kan vi ringe og sende talemeldinger til hverandre.

Nå har det også kommet en ny klokke som er vanntett.

Med koden englarabatt får du 15 % rabatt på alle Wonlex gps klokkene t.o.m 31 august. 

Før vi fikk denne klokken leste jeg mange forskjellige tester og var klar for å bruke alt for mye penger på en mobilklokke. Har du små barn kan jeg virkelig anbefale denne klokken. Ikke bare er den fin og se på og enkel i bruk. Den er billigere en mange de andre og vil garantert gjøre hverdagen og løsrivningsfasen litt lettere.

Alle klokkene blir levert med en trygghetsgaranti. Hvis du er så uheldig å ødelegge klokken får du ny klokke ved å betale en egenandel på kr 350,- + porto 

Vi er ihvertfall veldig fornøyde både med klokken og den gode servicen vi har fått hos Tveberg.

 

 

 

#gpsklokke #mobilklokke #wonlex #wonlexgpsklokke #barn #sponset #ad #rabattkode #tvebergas #tveberg #barneklokke #mobil #gps #småbarnsmor #femåring #mammablogg #wonlexklokke
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg