Perlepynt som kan brukes… ja denne gangen har jeg laget det..!

En liten fargerik campingvogn… det hadde vært noe det! Jeg synes de bitte små vognene er så søte. De er kanskje upraktiske, men veldig sjarmerende alikevel.

Selv om jeg ikke har vogn selv, er jeg så heldig å få nyte campinglivet titt og ofte alikevel. Det er noe eget ved å være på camping. “Lykkeliten” har stort sett alltid andre barn og være sammen med og vi kommer i kontakt med mange nye mennesker.

At sjøen ligger like ved er også helt fantastisk. Det er nesten så jeg kan kjenne sjølukten bare jeg tenker på det.

Denne nøkkelringen tror jeg nesten må bli en liten sommergave til campingvogneieren “hihi”

Vis meg gjerne dine gjør-det-selv-prosjeketer ved å tagge dine instagrambilder med diy_engla @englaskreativeverden eller ved å sende meg et bilde på Englas kraetive verden på Facebook

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden.

Jeg ønsker deg en riktig god helg!

Klem  fra Engla

 

#perler #hamaperler #hamabead #pandurohobby #diy #gjørdetselvprosjekter #interiør #kreativ #kreativt #håndarbeid #fargerikt #inspirasjon#diy_engla #prosjekt #campingvogn #perletcampingvogn #campinglivet
4 kommentarer
    1. nydelig og det herlige bilde av lillegutt på sanden,campinglivet er fint det.
      Vil du se hva jeg har bedrevet denne våren lyt du se på bloggen min under hobbyer,har bygget et miniatyrhus og laget all inventar selv

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg