Mitt nye kjøkken tar form… igjen.. og igjen..!

Ja her er det nesten sånn at malingen ikke rekker å tørke før jeg er igang igjen..

For en liten stund siden kjøpte jeg meg et nytt gammelt bord og åtte stoler. Alt var pent brukt, og ble solgt for 400,- kroner.

Jiiipppiii! Enda et oppussingsprosjekt. Det var opprinnelig svart og brunt, så her var det bare å gyve på og pusse, grunne og male.

Først prøvde jeg med gul bordplate, men fant fort ut at jeg synes det ble litt for mye for vår lille leilighet.

Gulfargen er helt herlig, men på et så stort møbel synes jeg det ble i meste laget, for bordet er 150*150 da ileggsplata er i.

Med nye flotte møbler synes jeg det var på sin plass å få opp lampen som har toppet ønskelisten min noen år nå. En rosa Kartell Fly taklampe. Den fant jeg hos designbelysning.no De er en av landets største nettbutikker innen belysning. De fører mange flotte taklamper, vegglamper,bordlamper og gulvlamper
Noen av produsentene de leverer fra er kjente leverandører som Northern Lighting, Vita, House Doctor og Ferm Living.
Trenger du tips og veiledning innen belysning kan jeg anbefale bloggen deres lystips.no

Selv om det så ut til at jeg aldri i verden skulle klare å få opp lampen, ble det veldig bra til slutt.

Yes, nesten ferdig.. nå mangler jeg bare å grunne og male de fire siste stolene. 

Endelig har lupinene begynt å blomstre her og jeg vet å forsyne meg “hihi”

Ta gjerne en titt på facebooksiden min Englas kreative verden og instagramkontoen min englaskreativeverden. Der legger jeg daglig ut bilder fra min kreative hverdag.

Jeg  deg en fargerik og fin kveld! 

Klem fra Engla

 

#gjenbruk #serveringsbrett #teak #retro #kalkmalingsspray #kalkmaling #decoupage #gavepapir #diy #perling #fargerik #fargefest #hamaperler #panduro #spraymaling #makeover #ricedk #kreativ #oppussing #interiør #engla #englaskreativeverden #instagram #facebook #facebookgruppe #kartell #designbelysning #sponset #kartellfly
5 kommentarer
    1. jeg tenker som ladyaugust,du bor jo i et sukketøyhus hi hi lekkert,blir alle stolane gule no da ? dei du hadde fra før i nydelige pasteller,solgte du dem da? er iallefall ikke farlig å kjøpe gammelt brukt når en er så glad i og flink til å male

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg